VINST

Ja matchen gick ju väldigt bra igår. Vi hade sån jäkla go inställning igår,ALLA hade en grymt bra inställning och tror det va nyckeln till att vi vann med 2-0 mot Tuve,som ändå låg ganska bra i tabellen :)

Vi började matchen väldigt bra och pressade som bara den. Visade direkt vart skåpet skulle stå om man säger så,ja minst inte jag i början... Vi fick spela med vårat "andra" ställ igår som vart vita... I typ 5 min sen såg man ut som en vandrande skithög. Planen va dålig och bestod mest av lera och några glidningar hit och dit så såg man ut så :P

Ca 10-15 min in i matchen får motståndarna en frispark på egen planhalva. En av deras backar lägg upp bollen och förbereder sig på att slå. Kaxig som jag är ställer jag mig på det avstånd som är tillåtet och vill självklart förhindra att bollen kommer längre än till mig ;)
Hon slår bollen som visar sig INTE vara speciellt hög utan går rak mot mig. Hinner på nåt jäkla vänster se hur hård bollen är och vänder mig om så jag får den rätt i bakhuvudet ! Känner direkt hur huvudet börjar snurra,tappar ögonen och faller ihop. Vet inte hur länge men kändes som knappt 2 sek så är Jossan framme tror jag och slår lite lätt i ansiktet på mig så jag vaknar till... Har lite svårt att andas precis när jag vaknar och det skrämde mig så jag började gråta och fick lite smått panik. Jossan säger hur ögonen bara rullade på mig och alla i laget brattade om hur jag föll ihop och det lät inte alls kul :/ Usch och fy... Men vill man vinna så vill man. Offrar sig för laget är ju självklart !!! ;) Fick ju såklart gå av planen när jag väl kunde resa mig och gå. Kände inte speciellt mycket efteråt utan va mest skärrad. Fick hoppa in igen efter att jag vilat i ca 20 min och det kändes helt OK. Ville ju spela så varöfr inte ?

Bra jobb iaf SBK-Vi är grymma !!!!



Efter matchen släppte jag av tjejerna i klubbstugan och begav mig mot svärföräldrarna eftersom jag hade svärfars bil. Väl där började jag skaka ännu mer och kände lite illamående :/ Men det gick över....

Därför har jag idag bestämt att jag ska ha en vilodag. Inte göra något alls utan bara vila,vila,vila.... Kanske handla lite och så är den en sak vi ska göra med men det är hemligt !! ;) Avslöjas inte kort !

Hoppas eran helt för övrigt varit bra. Det har min. Utekvällen i lördags va såååå lyckad :D
Hörs snart igen !
Kraaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0