HERE I AM !

Hejhej !!

Ja jag har fått lite klagomål på att det va väldigt länge sen jag blogga och ska jag va helt ärlig så hade jag nästan glömt av mig blogg ?!?!?! Pinsamt värre men sant...

Sitter framför datan kanske max 1 timme om dagen och går in på dom "vanliga" sidorna jag brukar kolla in,men så sitter jag alltid en liten stund till och tänker.. "Va det nåt mer" Humm... Och tack vare en läsare så har jag nu kommit på att det är ju bloggen som saknats,jösses.... FÖRLÅT ! :/


Ja va väl runt påsk senast jag skrev och det har väl hänt lite sen dess antar jag....
Känns som om jag glömt av bloggen medvetet för att jag knappt haft tid med den...

Iaf... Hugo går nästan helt nu så det är inte lätt att slå sig ner och skriva ett inlägg nu för tiden,nejnej !
Men ska vara snabb idag. Just nu leker han i sitt rum :)


Träningen rullar på. Har dock varit sjuk en längre period och det va mindre kul.. Kändes direkt i kroppen när jag inte kunde träna :(
Men som sagt,nu är jag på banan igen :)

Kim har även varit i väg och jobbat i Malmö i 2 veckor och det har ju gjort så jag haft lite mindre "ensamtid" på eftermiddagarna. JObbigt nog va det just den perioden både jag och Hugo blev sjuka så det va tufft ! Men supermum som jag är så klarade vi det galant !

Denna vecka är verkligen fullt upp.
Måndag- Träffade jag underbara Elice som är i stan och tränade på kvällen.
Tisdag- Åkte upp tidigt till mammas place för att fixa min syster och hennes kompis Paula inför deras bal som var igårkväll.
Onsdag- Idag ska jag fixa och dona lite med hår och sen luncha med Elice som åker hem till Sthlm ikväll :( Sen spela match ikväll :)
Torsdag- Umgås med Fia som jag inte träffat på väldigt länge,sen iväg och jobba för GBG-Varvet som går på lördag.
Fredag- Är väl inprincip enda dagen jag inte har nåt planerat under dagen och den tiden tänkte jag spendera med Hugo,Liv och Noel :) Sen fixa hår på kvällen...
Lördag- Jobba hela dagen för GBG-Varvet.
Söndag- FYLLER JAG ÅR !!! :D Iväg och handla sen ha lite kalas med familj och släkt !

Puhhh... Som ni ser så är det en del att göra... Men ska absolut bättra mig och LOVAR att vi hörs snart igen !

Slänger nån bild så ni ser att vi lever ;)


Coola killen hos framor och farfar :D


och här är jag... Lite gladare,lite blondare ;)

Ha det kanon !! Puss och kram

Kommentarer
Postat av: ida

jaa äntligen, jag har saknat er. Glöm inte att ta tid för bara dig själv iböand och slappna av! det behöver du. sen boka in mig på ditt schema snart haha :) big love <3

2011-05-18 @ 15:51:57
URL: http://idaaas.blogg.se/
Postat av: Bodypalace

kids med bandanas på ser hur coola ut som helst haha ;)

2011-05-18 @ 16:39:12
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: Erik

Hej Alexandra!



Jag heter Erik Bergman och tillsammans med Emil Thidell och Saknade Barns Nätverk har jag tagit fram en bloggwidget. Bloggwidgeten visar bilder och information om barn som anmälts försvunna med förhoppningen om att vi kan hjälpas åt att återfinna dem.



Det vore jättekul om du ville hjälpa oss, antingen genom att blogga om vårt projekt eller om du kanske till och med vill använda bloggwidgeten själv.



Ett blogginlägg hos Saknade Barns Nätverk

http://www.saknadebarn.org/2011/04/26/bloggwidget/



Min blogg med bloggwidgeten

http://erikbergman.se/widget-forsvunna-barn/



En guide om hur man lägger upp bloggwidgeten

http://www.bloggwidgets.com/forsvunna-barn/



Emils blogg

http://www.emilthidell.se



All hjälp är hjärtligt uppskattad och tipsa gärna dina bloggande vänner om detta också!



Med vänliga och tacksamma hälsningar

Erik Bergman

2011-05-19 @ 20:05:30
URL: http://www.erikbergman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0