DET ÄR INTE ALLTID LÄTT

Vissa saker är lite svårare än andra... Som det här med att kapa band ? När man känner att ens vänner kanske inte egentligen är ens vänner och man inte vill ha dom i ens liv längre. Oj det lät lite hårt men om jag säger att man kanske inte vill umgås på samma sätt som man gjort innan... För jag vet att personen i fråga inte vill mig väl ?
Fast det kanske har ändrats nu ? Tiden går och med tiden blir man mognare... Eller ?

Ja det är inte lätt. Va vill människor få ut av att baktala andra människor ?? Få sig själva att må bättre ? Få sig själva att se bättre ut i andras ögon ??

Ja du... Tänk,tänk,tänk !!! Haha...

Nä lägger nog ner det där. Orkar faktiskt inte bry mig och det va ändå ett tag sen det vart nåt så det är väl likabra att släppa skiten....

Sjukt tråkigt väder idag. Hade tänkt att använda min nya fina cykel idag till träningen men det ska ju regna hela jäkla daaaaaan :/ Kul !! Så det får bli någon annan dag... Eller vi får se...
Men grymt nöjd är jag med den iaf. Så himla fin !!!!

Tusen tusen tack till Kim,mamma,Magnus,Marine,Lelle och Louise som köpte den till mig i present :)



Och självklart massa tack till övriga i familjen och släkten som gav mig pengar till hjälmar och lås !!

Fick även en bamsebukett av Liv,Adam och Noel på min stora dag- Ni är för fina !!!! Tack tack tack !! ♥

Nä får väl fortsätta grubbla med mina djupa tankar och roa Hugo lite ;)
Puss och kram !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0