VÅR

Åh så jäkla härligt !!! Jag tror stenhårt på att våren är här nu :) Solen skiner och vinden är hyfsat varm. Igår va det helt underbart ute. Gick en promenard och satte mig på en bänk och pratade med Steffi i tele i nästan 45 min. Så jäkla skönt. Hugo sov som en stock i vagnen. Ska vara sol hela veckan. Ja tack !! Underbart,så jag tar och välkomnar våren idag !' I söndag fyllde Hugo 8 hela månader :) Han är så himla stor nu !! Han kan : Sitta själv, Ställa sig upp med hjälp av soff,eller bordkanten, Krypa, Stå själv utan stöd i ca 5 sek,haha ! Dricka välling helt själv Vinka, Klappa händer, Dansar när han hör musik, Smaska :D Och lyssnar när mamma blir lite arg och säger nej ! Och allt annat som jag skrev om när han fyllde 7 månader. Så det går framåt hela tiden. Jag slår vad om att han går i Maj. Vågat men jag tror stenhårt på det !! Tyvärr har det hänt nåt med Blogg.se så jag kan inte lägga upp bilder,byta text,ändra texstorlek,mellanrum mellan raderna finns inte,ja ingenting helt enkelt. Hoppas detta försvinner snart så jag kan lägga upp lite vårbilder :) Kram på er så länge !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hei



Jeg lurte på om du hadde lyst på et samarbeid med oss?



Vi vil sponse din blogg med et gave kort på 200 kr som hoved premie i konkurranse for dine lesere.



Vi selger eksklusive baby-filt på www.babyfilt.info



hvor du får navnet til barnet på, fødselsdato, fødselsvekt, klokkeslett og lengde.



Ha konkurannse i min. 2 uker.



Skriv om oss og link til vår side www.babyfilt.info



Eksampel på Tävling.





Har just nu en tävling om ett presentkort på 200 kr från Babyfilt.info , en hellt unik filt med namn födelsedatum och vikt är en utan deras fina produkter.!

Babyfilt.info gör underbara babyfiltar som dessutom är personliga!



Anledningar till att välja en filt från babyfilt.info:

• Du beställer en filt som tillverkats enbart för dig.

• Det finns inte två likadana filtar i världen!.

• Perfekt som julklapp, födelsedagspresent, doppresent eller till andra högtider.

• Välj mellan rosa eller blå.

• Mått på filten: 100 cm x 70cm

• Filten är allergitestad och miljövänlig.

• Filten är tillverkad av ekologisk bomull.



Genom ett samarbete med babyfilt.info har jag nu fått chansen att

lotta ut et gave kort på 200 kr till någon lycklig själ bland mina läsare!!



Klicka på bilden för att komma till sidan



För att delta i tävlingen gör du följande:



1. Besök Babyfilt.info



(www.babyplaid.info om du bor i Danmark

www.pledd.net och om du bor i Norge).



2. Välj dina produkter.

3. Ange de produkter du är intresserad av i en kommentar och länka till dem.

4. Kom ihåg att lämna din e-post eller bloggadress i fältet för detta.

5. Skriv sedan en text om att du är med och tävlar och länka till Babyfilt.info på din blogg.



2 lotter: Kopiera tävlingsbild + kursiv text ovan och lägg in på din blogg. Bifoga fullständig URL i din kommentar, så får du automatiskt två lottchanser när jag drar en vinnare! (det behövs bara en kommentar!)



Har du ingen blogg? Maila då fyra vänner och skicka en kopia på mailet till mig (jag ska kunna se de andra mottagarna också!) så jag kan se att det gått rätt till.







2011-03-25 @ 18:46:17
URL: http://www.babyfilt.info
Postat av: LILITH - Sveriges mest menlösa blogg

Ja visst är det härligt att man kan ta fram en lite tunnare jacka och ser asfalt överallt.

2011-03-30 @ 16:35:27
URL: http://www.lilith.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0