VA HAR HÄNT ?

Hallå,hallå !!

Va ett tag sen jag skrev nu igen. Hittar verkligen ingen balans med bloggandet men ska försöka uppdatera så gott det går.

Helgen har varit bra... MEN INNAN DET GOTT FOLK...
HUGO KRYPER !!!!!! :) SÅ STOLT !



I fredags hade vi lite folk här hemma. Hugo sov hos farmor och farfar så vi bjöd hem lite gemensamma vänner och festade lite. Kul att jag och Kim gjorde detta ihop för en gång skull. Va länge sen nu :) Lyckad kväll !


I lördags mådde jag väl som jag förtjänade och skulle spela våran allra första fotbollsmatch mot GFF på heden kl 16.00. Så upp och hoppa hyfsat tidigt. hugo va hemma runt 10.00 och jag gick hemifrån runt 13.15 för att möta upp Anna coh sen promenerade vi mot klubbstugan. En riktigt bra dag måste jag säga. Solen sken (dock blåste man nästan bort) men vi vann !!! VI VANN !!! Åh alla va så glada och överraskade för vi hade nog inte alls för mycket förväntningar eftersom det va första matchen,hade aldrig spelat match ihop tidigare så vann vi med 1-0 !!!
Mot ett lag som spelat ihop länge och dessutom spelar i div.4 :) Kändes riktigt bra !!!
Väl hemma blev det pizza och film. Vi somna som stockar alla 3 runt 21.00 ?! Haha.. Skönt det också ibland.


Gooooo Sandarna BK !!!!

Söndagen blev väldigt lugn. Ingen träning eftersom vi spelat dagen innan så Elin kom hem till mig runt 13.00 och hängde några timmar. Himlans trevligt !! Åt en riktigt god middag. Ytterfläskfilé,klyftpotatis och sallad. Shit va jag kan när jag vill haha... Mmmm... Kollade "BB" och sen va det sängen.


Hugo vaknade för första gången på 3 månader kl 05.00 imorse så jäkla pigg ??? Fattade nada... Va så länge sen det hände så jag va nästan chockad :O Gick ju själv och la mig ganska sent så va bra trött... Men men sånna smällar man får ta ibland :P


Så jäkla go vid frukostbordet haha...

Idag kom även min underbara vän Emily från Mellerud på besök. Vi promenerade bort till torget och shoppade lite och åt lunch :) Bara en sån grej nån timme gör så mycket för oss. Träffas knappt 3 ggr per år men det märks inte när vi väl ses. Så mysigt. Hugo blev snabbt smått kär i tant Emily och jag tror nog han charmade henne ordentligt där också ;)
Hon stannade tills den värsta trafiken gått över runt 18.00 tiden då det va dags att åka hem. Vilket jag förstår. tar ju ändå 1 tim och 20 min med bil så kan vara skönt att komma hem hyfsat i tid. Vi bestämde att det INTE får dröja 6 månader tills nästa gång. Får se till att få med mig Kim och Hugo upp till våren :)
Tack för idag och dom urfina kläderna till Hugo älskade vän !!!! ♥
 

Ska kika vidare på ANTM nu men vi hörs snart igen... LOVAR*
Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0