TRÄNING GER RESULTAT

Ja så är det fasiken !!! Åh va härligt det är att avsluta ett pass idag,boxning eller fotbollsträning och känna att det verkligen tagit på kroppen..

Allt känns annorlunda. Kroppen framför allt. Tankar,tröttheten borta mm.
JAG TYCKER OM DETTA !!

Känns som om det va 100 års sen man fick träna såhär eftersom man är gravid ett bra tag ca 10 mån,sen är det amning och återhämtning mm,ja jösses en himla massa tid som går imellan så jag känner att äntligen,äntligen blir jag inte trött efter 1 min på löpbandet,äntligen orkar jag dom där 50 situpsen och armhävningarna,ja äntligeeeeeeen !! Haha förlåt men är verkligen


Man kan ju alltid hoppas på att se ut såhär längre fram ;)

Åh hon är så jäkla grym i Biggest Loser. Me like !!
- Jaja jag kanske svävar på moln nu men man ska alltid ha ett mål !!

Till helgen är det 2 matcher som gäller för Sandarna BK. En cupmatch på lördagen och träningsmatch på söndagen. Jag personligen hoppas ju på att bli uttagen till båda :D
Men blir man inte det så finns det alltid en anledning eller tanke bakom och då stöttar man ju det beslutet (jösses vad mogen jag låter) ;) Men som sagt...
(jag hoppas får fulla muggar.)
Vi får svar imorgon så det är bara att vänta och se :)

Va en kanon träning ikväll på boxningen iaf :) Nu ska jag krypa ner brevid en sovande Kim och kolla "BB". Hugo har sovit sen kl 19.00 och lär sova några timmar till...

Go kväll vänner !!! - Jag 4/3-2011

Beautiful mind,beautiful soul,beautiful person.... - I wish !!!

Kommentarer
Postat av: Liv

Vad oskuldsfull du ser ut :P Men lika fin som vanligt hjärtat <3

2011-03-10 @ 18:56:53
URL: http://livligaskutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0