OTUR

Måndag och jag har ont,ont,ont...
Spelade ju match igår igen och snacka om OTUR !!!!!
Vi mötte Jitex som ligger i Div.4. Tyckte vi spelade riktigt bra första halvlek och jag gjorde vårat första och enda mål,yeeeeaaahh !! :)
Ledde med 1-0 tills det var ca 2 min kvar då dom gjorde 2 MÅL PÅ 1 MINUT ??????

Va hände liksom ? Vi tappa det totalt och det kändes så jäkla bittert efter matchen då vi trodde på vinst,självklart !! Trots att det bara va en träningsmatch så känns det att förlora :/ Tycker även att stämningen innan match var väl sisådär från vårat lag. Tråkigt ! Men men får helt enkelt skärpa oss och ha rätt inställning så kommer vi gå långt !!

Varför jag har ont,ont,ont är för att jag ska då alltid slänga mig och glidtackla mm. Ja ni som känner mig vet ju :P
Då vi försöker hålla ledningen så offrar man lite av sig själv och slänger sig efter bollen och skrapar upp hela knät men jag lyckas ändå få iväg en värsting boll till Diana som är knappt 10 cm från att göra vårat andra mål men Jitex hade tur och bollen rullade förbi stolpen... Är inte alls nöjd med min egna insats och inte heller lagets. Skäms nästan så dåliga vi var på slutet usch !!

Bara att ladda om !!!

Just nu sitter jag framför datan (och tv:n) och väntar på min syster och hennes vän Paula ska komma idag :) Trevligt. Lovat att hjälpa syrran att sätta om hennes löshår och som storasyster får man allt hålla det man lovat ;)

Hugo sover lite förmiddag och jag får väl ta och hänga tvätten ?! Eller det kanske kan vänta liiiite till.
Hugo växer sjukt fort. Han blir snart 8 månader (den 20 mars) och bara på några få veckor har han utvecklats nåt enormt och är som en helt annan person,så kul att följa som mamma :D


Älsklingen busar i våran säng (Feb 2011)

Ha en kanon måndag alla !

Kraaaaaam




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0