MATCH-HELG 12-13 MARS

Hallå,hallå !!!

Igår spelade vi i Sandarna Bk våran andra match ihop mot Öckerö utan på Önneredsplan....
Gick väl sådär. Förlorade med 0-3 men tycker ändå vi gjorde en bra match.
Måste komma ihåg att vi är ett nystartat damlag som kan bli hur bra som helst om alla tränar och ger gärnet !!! Jag tror på det iaf !!
Öckerö har precis ramlat ner från Div.2 så vi ska nog bara vara stolta :)

När jag kom hem efter matchen igår mådde jag ganska konstigt. Tänkte inte mer på det utan tog mig en dusch och la mig på soffan... Plötsligt small det till på mig och jag fick sån jäkla huvudvärk,såg knappt texten på tv:n utan såg bara svarta prickar överallt. Började frysa och skaka som en galning. Och på detta så spydde jag 4 ggr ??? :/ Förstod ingenting... Försökte somna men det gick inte,mådde så jäkla illa... Usch och fy... Tillsut somnade Hugo runt 19.30 och då försökte även jag somna... Sov till ca 21.30 och somnade om igen vid 23.30.

Hugo har inte heller haft sin bästa natt inatt.. Jösses vaknade 4 ggr och skrek och gapade... Tittade i hans mun igår och ser att det är en tredje tand påväg så jag har full förståelse för min lille pojk :(

Iaf. Mår mycket bättre idag. Har Fått i mig energi och tar nån huvudvärkstablett innan det är dags att dra vidare till match nr 2 :)
Idag möter vi Jitex. Hoppas,hoppas på vinst !!!! Är så sjukt jäkla skoj och spela fotboll och jag är laddad !!! :D

Önska oss lycka till ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0