DIAGNOS - MIGRÄN

Ja då va det väl migrän som fattades hos mig sen är jag väl fullbordad ??

Eksem,allergier och migrän- Jajjemen !! Bättre kan det ju inte bli...

Usch,fan vad bitter jag är ! Har knappt haft huvudvärk i mina dar,och efter man fött barn ja då,då ska det komma. Jag är ju bara 23 år gammal snart ?!?!?! Jäkla skit !

Jaja inget att göra åt. Ringer värdcentralen idag och måste få tid hos en läkare. Den migränen jag åkt på är inte den roligaste. Illamående,kräkningar,yrsel,nedsatt syn,HUVUDVÄRK mm :(

Hoppas jag mår bättre senare så jag kan boxas ikväll !! :D

Nä ska fortsätta vara bitter såhär på morgonen denna finfina Onsdag !!

Ha det gott vänner...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0