Freeeedag !

Ja idag är det fredag och livet känns rätt gött just nu :)

Dagen började med att min gamla moster kom förbi och ville bli lite snögg i håret,vilket hon blev.
Sen promenerade jag och Hugo bort till Ebba Pettersons och skulle kolla på Louises skolavslutning (hon slutar 9.an idag nämnligen) GRATTIS !! Gott med sommarlov för vissa.. Själv har man inte haft nåt sen 8 år tillbaks :/
Men som sagt skoj !!

Sen kom Anna förbi och hämtade mig. Sa hej då till Hugo som ska sova hos farmor och farfar ikväll. Vi handlade lite och nu är jag hemma. Ska slappa några timmar till sen..........


Hoppas ni får en kanon fredag,det ska jag ha !!



Köss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0