FAAAAAAN !!

Vad jag hatar våra grannar !!! Vilken jävla skitsvale vi hamnat i !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ärligt talat. Folk smäller i dörrar som om dom får betalt för det och skitungarna (som tycks blivit övergivna av sina föräldrar) spelar ASHÖG musik hela jävla dagarna.... Hugo kan eller får inte somna tydligen. STackare så trött som han var nu när vi kom hem och blir störd på det sättet... Ghhaaaaaa !!!!

Okej att det händer då och då eller kanske mitt på dagen. Men när man (som jag) har barn som ska sova mellan 19-20 så är det INTE OKEJ att sätta på musik så högtalarna sprängs. Låter som om dom spelar precis utanför våran dörr... Åhhhhh fan vill slänga ut dom,men vem är jag att göra det ?!


När vi flytta in sa kärringen som sålde skiten att det va en himla bra svale med mycket barn och trevligt folk... Ja vart fan har dom tagit vägen då ??? Snacka om lurerier för att få sålt sin lya... Piss på dig !!!

Jävla skitfanhelveteaslefit*faaaaaaaaan..... Va trött jag blir....

- Bild lånad från Google.com
Hade detta varit Hugo så hade han pekat åt just er !!

Sry men jag är sjukt sur just nu !

Kommentarer
Postat av: Melissa - Mamma till 2 prinsar

gu va jobbigt! har själv 2 barn så hade blivit galen om de hade vart mina grannar som hållt på

har vart med om störiga grannar 3 gånger av dom åren vi bott i vår lght och då har jag ringt störningsjouren sen dess har de inte vart några problem alls :)

2011-06-25 @ 20:28:16
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0