HELGEN

Hallå så !

Så vart det måndag igen och helgen går alltid lika fort... :(

I fredags va det fullt ståhej. Vi började fixa med Hugos rum som hittills har varit datarum för Kim och torkrum för tvätten.. Började måla och greja på förmiddagen och fick flyttat in möbler mm i lördags :) Blev så fint och vi är riktigt nöjda. Får slänga upp en bild snart :)
Hugo sov i sitt rum för första gången igår och det gick så bra. Han sover alltid jättefint i sin egna säng. Det är jag eller Kim som oftast bär över honom till våran säng på morgonkvisten för att ligga och mysa ;)

Är så stolt som mamma. Han växer så fort och blir bara större och större...Fort går det,eget rum och allt ♥

Lördagen fortsatte med att vi rev upp allt golv i hallen och Kim la in nytt :) Tyvärr fattades det en halv kvadratmeter så vi va iväg idag och fick ordnat det. Så imorgon ska golvet vara helt klart !
Så skönt att Kim fick ytteligare 2 dagar hemma efter semestern så vi hinner klart allt innan han börjar jobba helt igen.
På kvällen åkte jag och Hugo hem till Anna och hade en liten tjejkväll tillsammans med Liv och Fia med. Självklart var lille Noel där så Hugo hade en kompis han också. Vi kvinnor är väl inte allt för roliga att umgås med jämt ;)
Vi åt kebakrulle och kollade film. Runt 24 tiden åkte Liv,Noel och Fia hem och jag och Hugo kröp ner i soffan för vi skulle stanna över då golvet där hemma behövde 16 timmar att "torka" så att säga...

Va hemma runt 10.00 tiden på söndagsmorgonen och vi väckte Kim och fick redig frukost. Älskar verkligen helgfrukost !! Så mysigt då vi alla tre sitter runt bordet med ägg,te,mackor och obóy :D  
Hände inte allt för mycket igår under dagen... Vi bara va igår :)
Både jag och Kim har sagt att vi måste skärpa oss med maten. Måste laga mer mat och äta nyttigt ! Speciellt nu när jag ska börja träna så hårt så igår gjorde vi nyttiga burgare med enbart sallad till,va så gott !!! :D Riktigt nöjd. Har lovat mig själv att äta mycket,mycket sallad hedanefter och lite kolhydrater så jag får bort lite av den här "pasta-svullnaden" jag känner att min kropp har :( Usch inge roligt alls... SÅ NU BLIR DET ÄNDRING PÅ DETTA ! Känner att jag äntligen hittat motivationen till att gå ner i vikt och har ett mål som jag ska nå innan sommarn :)

Nä nu ska jag lägga mig bredvid Kim och mysa lite med honom. Får passa på när Hugo sover :)


Hugo äter blåbärspure,så jäkla söt !!! ;D

Kram på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0