HELGEN SOM VARIT

Hallåååå !! :)

Hoppas allt är bra med er kära läsare !

Helgen har bara varit bra.

I fredags va jag och Hugo uppe i tid som vanligt och åkte in till stan och mötte upp Liv och Noel. Gick där några timmar och kolla lite kläder och åt lunch. Himla trevligt :D Fick köpt lite linnen och Liv fick shoppat till partyt på lördag :) Pojkarna skötte sig så bra inne bland allt folk. Satt fint i sina vagnar och tittade mest på folkmassorna som gick förbi ;)

I lördags va det fullt ståhej här hemma under förmiddagen. Runt 18 tiden kom 3 vänner till Kim hem och eftersom dom skulle ut så kände jag att det va dags för mig och Hugo att dra sig vidare för vi skulle sova över hos Liv :D Det va himla mysigt. Vi lagade tacos och titta lite tv och satt mest och tjöta skitsnack :) Hugo sov som vanligt väldigt bra och Noel kom också in i en rytm efter ett litet tag så vi fick några timmar för oss själva också :)
Runt 01.30 tiden va det väl dags att säga go natt. Tiden går så jäkla fort så fort vi ses. Liv trodde klockan va högst 22.00 men icke det ! Vaknade väl till och från på soffan under natten men sov hyfsat ändå. Hugo väckte mig runt 08.15 och då va det dags för blöjbyte och frukost :) Strax innan 09.00 kom Liv och Noel ut ur sovrummet och några minuter efter va Adam uppe också så medans han gick på en promenard med Kiwi ordnade vi frukost :D
Åkte hem strax innan 14.00.
Hade som sagt var dundermysigt och det får snart göras om ♥

Våra pojkar leker på golvet :
 
Alla bilder blev bra suddiga. Ska bättra mig,lovar*

Igår som sagt va vi hemma runt 14.00 tiden. Kim vart väl lite bakfull men han höll sig uppe och va pigg och hjälpte till med Hugo så bra så :) Skönt det !! Vi duschade bytte om och tvättade av våran gosse så åkte vi upp till min kära mor och åt lite söndags middag :) Hon bjöd på hemlagade pannbiffar,potatis,rotfrukter och sås. Himlans gott !! Drack lite te och kolla "Solsidan" - SOM ÄR SÅ SJUKT BRA !!! :D
Sen drog vi oss hemåt runt 21.00. Så helgen har varit lugn men väldigt skön.

Hur har eran varit ?

Nä snart kommer Anna och Malin så jag får se till att få på mig lite kläder och fixa lite här hemma.
Kram på er !! 


Kommentarer
Postat av: Liv

Ja, snarast <3

2011-01-31 @ 17:35:43
URL: http://livligaskutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0