FRISK ?

Hej hopp allihopa !

Ja efter 4 dagar med magsjuka börjar jag ätnligen bli frisk,eller aa jag är frisk. Botad yeeeeha !
Hugo fick ju magsjuka förra söndagen och jag lyckades få i mig den bacillen genom att pussa på min gosse liiiite väl mycket :/ Sorry,men vem gör inte det som mamma ?? ;)

Iaf. Ikväll sover Hugo hos sin mormor. Jag tackar så mycket för hjälpen. Det behövs verkligen känner jag. Jösses man blir ju som en klen bebis själv när man är sjuk !!! Dessutom blir man sjukt mammig :( Puuhhuuu för att inte bo hemma längre haha !

Men men så är livet ibland.

Ja kvällen har bestått av thaimat,film och massa mys med Kim. Det va otroligt länge sen vi va ensamma såhär utan att vara ute med vännerna eller liknande så nu passar vi på och njuter lite :) SAKNAR DOCK HUGO REDAN !!! Min lille prins ♥

Imorgon ska jag möta upp mamma och Hugo så ska vi ta oss till min systers skola där vi ska äta lunch :) Hon går ju sista året nu och jag tror nog vi kan bli serverade något riktigt gott :D

Jaja nog tjötat för ikväll. Nu kommer Kim med film. Nattinatt !!


Kommentarer
Postat av: Judit

söt bild :)

2011-02-01 @ 23:23:48
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0