TRÄNA

Åh känns så jäkla bra att man äntligen är igång med träning. Nu är det inte så lätt att säga "tar det någon annan dag" för nu spelar jag fotboll i ett lag igen och har bestämda träningar och tider. Himla gott !!!!
Känner förändringen redan bara efter några veckor. Jag är mer pigg,glad och känner mig lätt liksom :)

Har iofs gått ner 22 kilo sen Hugo kom men vill mer,mer,meeeeer !!! :D


Idag har jag och Liv varit på gymmet i ca 2 timmar,värmde upp länge på löpbandet och körde lite boxning,armar,rumpa och mage :)


Så snygga när vi va ute i lördags :D

Känns så kul att man har motivation till det nu när man vet att serien sätter igång i april och då vill man ju kunna hänga på i samma tempo som dom övriga tjejerna har ;)


Förhoppningsvis skulle boxningen börja på fredagar nu med och då är det Tis,Ons,Fre och Sön varje vecka vi tränar !!!! BEACH 2011 ? -I hope soooooo :)

Ha en kanon helg för det ska jag ha !
Ikväll ska jag och Kim ut och äta,sen kolla bio medans min kära bror och hans donna passar Hugo.

Kram på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0