NYSTART

Ja jag ser det verkligen som det !

Nytt år. Nya möjligheter. Nya verkliga vänner. Ny gaderob. Ny kropp. Ja nytt nästan allt förutom familjen då ;)

Man går igenom det man gör enbart för att man ska resa sig och bli ännu starkare. Jag har alltid trott på det där !
Man kan inte få allt,men man kan få mycket. Tro på det så kommer allt gå vägen.

På tal om annat.

Haft träning idag och snart är det dags för första riktiga matchen för oss :) På lördag den 5 mars möter vi GFF på heden. Västra cupen sätter igång och vi ska visa att vi är grymma !!! Kom gärna och titta. Kommer säkert blogga mer om det innan dess...


På tal om annat... Igen...

Idag när jag stod och pratade med Kim så säger han från ingenstans " Fan,älskling nu ser man verkligen hur smal du blivit" 
Blir man dålig glad av en sån kommentar eller ?? Öhh jaaaaa !! Tack babe. Det behövde jag :)
Även Kim syster va snabb med att säga det igår när vi kom hem till dom och man blir ju lika glad av det. Kul att det syns när man verkligen anstränger sig och tränar !





-- Till er som inte håller med och någon gång snackat om min kropp--
(Vilket jag vet att det finns folk som har)

Jag har fött barn,okej ??
Testa på det själva. Visa mig hur jävla snygg eran kropp kommer vara efter 42 graviditetes veckor. Jag kommer dock skratta er i ansiktet om ni tror att man går igenom en graviditet och sedan ser ut som Paris Hilton efteråt ?
Blir bara så jäkla ledsen när man vet att så kallade vänner slängt ut sig nån kommentar hit och dit men samtidigt orkar man inte bry sig,lägga energi på det. DOm är helt enkelt inte värda det... Förstår då vilka som är ens verkliga vänner och inte...
Finns ju dom som ser värre ut som inte ens varit gravida,ohh jaaa !!



Nä nog med detta. Idag är det en sån dag då jag mår riktigt,riktigt BRA !! Så inte ska vi deppa ner oss inte.
Hoppas ni haft en toppen helg för det har jag haft... Typ :P

Hejsvejs !!


Kommentarer
Postat av: Malin

Häng inte läpp för det syster! Du är jättevacker, redan innan du fick älskade Hugo, & absolut nu efteråt också!! Det tål inte avundsjuka människor som inte är nöjda med sin tillvaro, därför trycker dom ner andra. Avundsjuka äckel kommer vi tyvärr aldrig ifrån. Därför är det så himla bra att du är så stark, älskade syster! Du är bäst <3 fuck the rest.. Haha!

2011-02-27 @ 20:00:25
URL: http://www.nattstad.se/malinpalms

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0