LIVET

Livet ska tydligen inte vara lätt. Det har man ju lärt sig dom senaste åren...
Finns så mycket man borde uppskatta mer och jag ska verkligen börja göra det NU !
Trodde jag redan gått det hårda vägen om jag tänker tillbaks på allt man gått igenom för att komma hit man är idag. Men icke sen icke !! Det kommer mera... Så att säga. Jo tack !
 

Hugo är verkligen mitt allt ! Finns ingen jag älskar mer på denna jord än den lille pojken. Är så svårt att förklara den kärleken för er som inte har barn,men ni som har vet vad jag pratar om !!
Jag trodde jag visste vad kärlek var tidigare,men det visade ju sig vara fel. Kärleken man känner till sin mamma,syskon,vänner,pojkvän går inte ens att jämnföra med sitt barn.
Kan inte förstå dom föräldrarna som väljer att skaffa barn och sedan inte tar sitt ansvar. Säger inget om adoption men ni som bestämmer er för att behålla redan från dag ett då barnet kommit till världen och sedan bara skiter i det !!! Usch spyr på er. Ni går miste om den största gåvan som finns och det är att se sina barn växa upp och klara sig på egen hand i samhället.
Jag är dock lite rädd för detta själv eftersom Sverige är påväg åt helt fel håll men ska ändå göra mitt absolut bästa för att Hugo ska få det så bra som möjligt i livet !!!
MAMMA ÄLSKAR DIG !!!! ♥



Min vardag,mitt liv,mitt allt !!!

Ska snart upp till min kära mamma som haft Hugo hela dagen igår och natten. Så det börjar klia smått i händerna på mig,åhh vad jag saknar honom !!!!

Ha en trevlig helg !


Kommentarer
Postat av: Liv

Kärlek till dig <3

2011-02-19 @ 16:09:42
URL: http://livligaskutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0