ÄNTLIGEN

Åh va skönt. Tack vare min underbara vän Elice har jag kommit igång med mitt CV och det känns otroligt bra :) DU ÄR GRYM !!!!! ♥

Har inte skrivit här på ett tag märkte jag igår och skäms för det. Ledsen... :(

Förra helgen va kanon. Vi firade ju Anna på lördagen och det blev verkligen så lyckat !!! Förfestade ett gäng tjejer och hamnade på Rosen i stan. Så skoj !!! Dansade och drack drinkar :) Liv och Anna följde med mig hem eftersom Kim och Hugo sov borta och vi stängde väl ögonen nångång efter 06.00- Dock inte Anna hon deckade så fort hon la sig på soffan,haha ! Tack för kvällen alla goa brudar. FÅr snart göras om !!!

Dagarna går här hemma och Hugo växer så det knakar. Han är så duktig nu. Äter massor med olika maträtter,står på alla fyra (ska bara lära sig hur man tar sig framåt) haha och rullar runt som en galning i både sängen och på golvet. Skrattar hela dagarna och får oss att känna oss som världens stoltaste föräldrar :)


Imorgon ska jag och Kim förhoppningsvis fira lite "Alla Hjärtans Dag". Helgen är fullbokad och på måndag ska vi på kalas och  fira Ida och mormor som fyller år,så vi passar på att ta oss en bio och äta ute. Ska bli så mysigt !!


Färdigt tjatat ! Trevlig torsdag på er

Kommentarer
Postat av: Molly

Bra sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-05-07 @ 16:25:18
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0