ALLA HJÄRTANS DAG

Hejhej !!

Idag är det den 14 Februari och det innebär Alla Hjärtans Dag :)
Det är även mormors och kusin Idas födelsedag så ikväll blir det kalas för dom båda :)

Jag och Kim firade lite i fredags med att gå ut på restaurang och gå på bio. Vi åt på Athena,en grekisk restaurang som ligger nära Hedén i Göteborg. Så otroligt god mat,trevlig personal och mysig stämmning. Rekommenderar absolut det stället för er som ska ut och äta idag. (Kan vara bra att boka bord då ställen var fullt med folk).

Vi såg filmen "127 timmar". Den va helt OK ! Tror jag tyckte filmen var bra pga av att den är verklighetsbaserad,annars vet jag inte riktgit vad jag tyckt. Just det att en människa gått igenom det han gjorde och överlevt ger mig rysningar... Se den !!

Nä nu ska jag ta mig en promenard med Hugo till 421 och handla hem lite som behövs.
Måste få gnälla om hur jäkla jobbigt det är att åka och storhandla för hur mycket som helst,sen ändå behöva köpa hem småsaker som mjölk,grönsaker,välling mm för sånt tar ALLTID slut snabbare och håller inte lika länge som alla "bas" varor. SUCK !
Men ska bli skönt med en promenard iaf :)


Älskar er mest i hela världen !!!!!





Även min underbara mamma Heléne,min bror Patrik och min syster Malin får extra mycket kärlek idag !!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad fin du är syster! <3

jag älskar dig.

2011-02-14 @ 18:09:29
URL: http://www.nattstad.se/malinpalms

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0