YES !!!

Hej hello allihopa everybody !!


ÄNTLIGEN !!! Idag ringde dom från IKEA Bäckebol och sa att jag mer än gärna får börja jobba hos dom :)
Maria som intervjuade mig va jätte imponerad av min personlighet och hur framåt jag va och det känns så jäkla kul att man gjorde sånt första intryck :)

I maj månad ska vi gå på några första introduktioner (?) och utbildas så man kan det man ska göra när man väl börjar på riktigt. Blev erbjuden varannanhelg efter midsommar och jag tackar så innerligt för detta. Kände att jag ville vara helt öppen och ärligt med att Kim (min sambo) precis själv fått nytt jobb och har svårt att komma iväg och vara pappaledig så jag sa som det var,att jag inte kunde jobba sådär jättemycket på vardagarna och detta respekterade hon direkt,helt underbart !!!!
JAG ÄR SÅ JÄKLA GLAD IDAG !!!!!!
Allt verkligen allt löser sig till det absolut bästa just nu. Yeeeejjjj !!!

Annars rullar allt annat på ganska bra det med :)

Hugo växer så det knakar. Känns som om han lär sig något nytt varje dag och som vanligt kan man inte vara mer stolt*
Kim och jag har det så bra vi bara kan ha det just nu. Sen han fick nya jobbet har allt bara blivit bättre oss emellan.

Kärleken är inte alltid lätt men är det menat att vara så är det ;) ♥
Vi föralltid !!

 Nykära och påväg på Cowboyfest 2008 :)


På tal om annat på torsdag är det SERIEPREMIÄR för oss damer i Sandarna BK. Vi möter Häcken BK i Slättadamm kl 19.00 - KOM OCH TITTA VETTJA !!!! HEJA SBK !!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-04-27 @ 09:42:51
Postat av: ida

blogga nu då!!! :)

2011-05-18 @ 00:30:40
URL: http://idaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0