UTFÖRSÄLJNING

Hej alla mina goa läsare.
Jag har under dagen gått igenom min gaderob och hittat lite kläder som jag knappt använt och vissa har t.o.m prislapparna kvar. Ska rensa för att få ny plats till nytt !
Tänkte jag skulle lägga upp några av plaggen här och om nån är intresserad så hör gärna av er :)


Svart tunika med unika mönster.Använd 1 gång !
Märke : Pepe Jeans
Stl : Large
Pris : Ny = 799 :- Nu = 400 :-


Metalfärgad tunika med snöra i midjan (oversize liknande) Använd 1 gång !
Märke : Cubus
Stl : Large
Pris : 150 :-


Jeansklänning med detaljer (prislappen kvar) Ej använd !
Märke : HM
Stl : 40
Pris : 200 :-


Svart kort kjol med roset (prislappen kvar) Ej använd.
Märke : HM
Stl : 40
Pris : 100 :-


Svart klänning med glitterdetaljer på axlarna och en avskärning under bysten. Ej använd !
Märke : Gina Tricot
Stl : Large
Pris : 100 :-


Vitt linne med brun/silver detaljer (Köpt i Barcelona)
Märke : Sfera (spanien)
Stl : Large
Pris : 150 :-


Leopard-tunika. Sitter luftigt upptill och tajt nedtill.
Märke : Gina Tricot
Stl : M
Pris : 80 :-

Så det va det. Hör gärna av er om nåt låter lockande :)

Trevlig kväll på er / Alexandra


Kommentarer
Postat av: sandra

hej hej! hopppas allt e bra med er... måste säga att jag fastnade direkt på den svarta kjolen med rosett...:)

2010-09-16 @ 17:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0