TISDAG OCH SOL

Det gillar vi !!

Är fortfarande inte helt hundra i halsen och jag har säkert snor i näsan för hela Kina men orkar verkligen inte sitta hemma och Hugo behöver frisk luft så därför åker vi med Fia till sisjön där hon ska fixa färg till sin lägenhet och jag kan passa på att köpa en soppborste på rusta :)

Hugo ligger här bredvid och vet inte om han ska vara vaken eller sova.. Han är så trött !! Haha nu skelar han och ögonen åker sakta neråt. Nymatad och påklädd så är det helt okej att somna i sin liggdel så jag lätt kan bära ner honom sen :) Mys !!

I veckan är det fullt upp som alltid (fattar inte att jag har så mkt att göra varenda vecka) men bättre det än sitta hemma och rulla tummarna..
Imorgon ska jag hjälpa Helen och bli fin i håret. Torsdag ska vi till BVC och väga Hugo sen ska jag svara på några "mamma-frågor" med.
Sen fredag full rulle.. Hem till mamma hyfsat tidigt. Klippa Oskar som kommer dit. Sen ska jag faktiskt träna så mamma får Hugo helt för sig själv,då blir hon glad ;) Sen hem,fixa och dona sen kanske,kanske jag och Kim ska ut en sväng ihop för första gången sen jag blev med barn :)
Hugo ska till sin farmor och farfar fredag-lördag :)
Så veckan kommer antagligen gå ganska fort :)
Steff och Robban kommer hem på torsdag med från Bulgarien,trevligt ! :D
Sen vill ju jag och Hugo träffa Liv och Noel med så vi ska allt få in det med ;)

Jaja nu ropar snart bussen på oss och ska hinna ner med alla saker i trappen,slänga soppor och ta ut vagnen innan den går så måste springa !!

Trevlig tisdag på er :)
/Alexandra


Kommentarer
Postat av: Liv

Ja de ska vi få till för vi vill träffa er med!!! :D



<3

2010-09-28 @ 15:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0