STORA KILLEN

Hej på er !'

Idag har vi varit på BVC och vägt Hugo. Alltid lika spännande :)
Och nu väger min stora kille 6940 g. Jösses vart tog den "lille" vägen som jag höll i min famn för 2 månader sen ?
Då tyckte alla att han va SÅ STOR fast jag tyckte han va en liten plutt :P
Och nu 2 månader senare har han vuxit så mycket. Han är så stadig på nacken och ler hela tiden. Småskrattar och kommunicerar på ett helt annat sätt :)

Jag är så stolt över min gosse !

Mammas hjärta !!

Just nu sitter vi hemma i soffan och Hugo är påväg att somna,han har varit trött hela förmiddagen och nu är han äntligen på gång att slockna.
Klockan 15.00 kommer min mamma och ska ta över Hugo i ca 1 timme så ska jag låna mammas bil och åka ut till mölndal och shoppa lite frisörprodukter som jag behöver här hemma :)

Sen kommer en vän hit som vill bli fin i håret och självklart ställer jag upp på det :D

Måste passa på att gratta min älskade Fia som äntligen fått lägenhet och håller just nu på att flyttar hemifrån :) Stort grattis till dig gumman och jag ser fram emot när vi kan komma och titta på resultatet av din nya lya ;)

Ha en underbar Torsdag för det ska jag ha ! Sikket väder :)
Puss på er


Kommentarer
Postat av: Liv

Waow, STORA FINA HUGO <3

2010-09-30 @ 13:46:59
Postat av: Louise

Hugge är finaast!

2010-10-14 @ 16:38:49
URL: http://louisemartinssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0