SOLIG ONSDAG

Ja visst är det så ?? Solen lyser idag och det passar ju helt perfekt eftersom det snart är dags för stan med Hugo för att träffa min underbara Elice :)

Hon kommer ner från Oslo och ska tillbringa ons-mån här i gbg. Men jag åker ju själv bort på fredag upp till Mellerud så vi får passa på idag helt enkelt !
Bussen ska vara inne runt 13.30 så får snart börja snygga till mig så vi hinner in i god tid.
Vad vi ska göra återstår att se. Lunch står dock på listan ;)

Hugo sitter här bredvid i en hög av kuddar så han blir stabil. Tittar fullt på tv:n och ser väldigt förvirrad ut :P
Han har blivit så sjukt stooooor ! Den 20 Sep. blir han 2 månader. Vart har tiden tagit vägen ???

Måste slänga in att jag är sjukt laddad inför den 25 Sep !!! Massa brudar,massa dricka,massa fest !!! Yeeejjj !! :D

Trevlig onsdag på er....
/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0