SEMESTER

God dag folk !

Ja visst hade det varit skönt med lite semester. Jag och Kim pratar om det lite då och då om min önskan är ju att komma iväg 2 veckor nästa år nånstans i europa medans Kim hellre vill satsa på renovering av lägenheten :/ Hummm,låter sådär skoj men vet att det är ett måste också :(

Va tycker ni ? Semester eller renovering ?

Hur som helst så åker min kära vän Steff och hennes gubbe till Bulgarien idag. Planet går runt 18 från Landvetter och jag är inte det minsta avundsjuk...... NÄ JUST DET ! :D
Hade gärna smugglat ner mig själv i hennes väska och hängt med för jag vill verkligen till värmen igen. Va ju bara lite mer än ett halvår sen jag va i Thailand med ändå. Man kan aldrig få nog av semester :D

Ha en underbar semester nu era grisar och Steff,glöm inte höra av dig när ni är framme så mamma alexandra vet att allt gått bra ;)
Puss på er !!

Ännu en dag med förkylning men jag känner mig absolut piggare idag :) Varit sjuk sen i söndagskväll så börjar smått tröttna nu :(

Speciellt när jag ska ha massa goa brudar här på Lördag och kalasa sen gå ut då måste man ju vara på topp till 100% !! Men stannar inne både idag och imorgon så ska detta lösa sig ska ni se ;)

Hugo leker för fullt med sitt babygym och vill säga hej till alla läsare :)



Nu tjatar Kim om att vi ska kolla film så ha det gott people :D
Puss och kraaam


 

 


Kommentarer
Postat av: josefine O

Jag tycker att ni ska resa, när man har småbarn har man det kämpigt och då är det viktigt att komma iväg och få njuta och ta hand om varandra. Renovera kan ni göra sedan.....

2010-09-24 @ 16:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0