60 FRÅGOR

1.Hur gammal är du om 5 år ? -

27 år
2.Vem va den sista du träffade idag ? -
Som alltid ! Kim och Hugo
3.Hur lång är du ? -
171 cm
4.Vilken va den senaste filmen du såg ? - 
" Dödligt vapen 4" Gick på tv:n igårkväll
5.Vem ringde du senast ? -
 Steff
6.Hur löd ditt senaste sms och till vem ? -
Till min svärmor. För långt för att orka rappa upp det här.
7.Vad är dagens planer ? -
Först träffa svärmor och fixa hennes hår,sen bär det av med Hugo till Mellerud.
8.Föredrar du att ringa eller sms:a ? -
Sms

9.Är dina föräldrar gifta,sambo eller skilda ? -
Skilda
10.När såg du senast din mamma ? -
Igår
11.Vilken ögonfärg har du ? -
Blåa
12.Har du någon gång hittat en katt ? -
Nej ?
13.Vilken är din favoritplats ? -
Barcelona
14.Vilken plats föredrar du minst ? -
Nordstan (får klostrofobi att gå där inne)
15.Vart tror du att du befinner dig om 10 år ? -
Fort. tillsammans med Kim och förhoppningsvis fler barn. Bor dessutom i villa då ;)
16.Vad skrämmer dig mest ? -
 
Människor utan moral
17.Vem fick dig att skratta senast ? -
Mamma
18.Erbjuder du din plats när en äldre kommer på buss/spårvagnen ? -
Det beror fan på. Men oftast.. JA !
19.Är du stationär eller bärbar dator ? -
Bärbar
20.Sover du med eller utan kläder ? -
Ja nu är det ju BH som gäller eftersom jag ammar...
21.Hur många kuddar har du i sängen ? -
Högst 1
22.Hur många ladskap har du bott i ? -
2
23.Har du någon gång spytt ? -
"NÄHE"
24.Föredrar du skor,strumpor eller barfota ? -
Skor...Snygga skooooor !
25.Är du social ? - 
Det tycker jag absolut.
26.Har du bott utomlands ? - 
Ja
27.Vilken är din favorit glass ? -
Vanilj,chocklad och apelsin i ett :D
28.Vad skulle du göra om du vann 1 miljon ? -
Bjuda min underbara familj på en lyxig resa,spara till Hugo och betala lite lån kanske... ?
29.Vad tycker du om kina mat ?-
MUMS !
30.Tycker du om kaffe ? -
Ja ibland
31.Vad dricker du till frukost ? -
Obóy eller juice
32.Sover du på nån speciell sida i sängen ? -
Japp högersidan
33.Kan du spela poker ? -
Ja och jag är grym på det med
34.Tycker du om och mysa ? -
OM jag gör ?!
35.Är du en beroende-människa ? -
Nej fy.. Vem vill vara det ?
36.Känner du någon som fyller år samma datum som du själv ? -
2 st faktiskt.
37.Vill du ha barn ? -
Har redan 1 och kan tänka mig 2 till :)
38.Kan du några andra språk än svenska ? -
 
Engelska och lite spanska
39.Har du nånsin åkt ambulans ? -
Ja 2 ggr vad jag kommer ihåg
40.Havet eller pool ? -
 
Havet
41.Vad spenderar du helst pengar på ? -
Min son Hugo sen mig själv :P
42.Äger du dyra smycken ? -
Ja nåt äger jag väl...
43.När känner du dig lycklig ? -
När jag får vara med min familj. Finns inget bättre !
44.Vad är det senaste du stoppade i munnen ? -
En chockladboll och saft.
45.Vem är den roligaste människan du känner ? -
Min mamma och syrra. Finns ingen som slår dom !
46.Välj ett ärr på din kropp,berätta !! -
Har ett vid ögonbrynet. Brorsan skulle vara rolig när jag va sådär 3 år. Vi lekte i sandlådan så klättrade han upp på lekplatsen och ropade på mig. Bad mig ställa mig nedanför och ta emot (ni vet en sån där lyftkram som man kunde lägga sand i) vilket jag så snällt gjorde. Han släppte den rätt ner och boom sa det i Alexandras ansikte.... Tack brorsan !
47.Vad har du för ringsignal ? -
 
Kelly Clarkson - Already gone
48.Har du kvar klädersplagg från när du va liten ? -
Inte jag,men mamma har en del hemma
49.Flirtar du mycket ? -
Bara i nödfall...Då menar jag NÖDFALL !
50.Vart togs din profilbild på bloggen ? -
Nån utefest nånstans
51.Kan du fylla på olja på bilen ? -
Jajjemen
52.Har du fått fortkörnings böter ? -
Nej,har dock blivit stannad för att vägpolistyckte det gick lite fort..Fanns det bevis ?? Nej... Så fick blåsa sen va det klart.
53.Vilken bok läste du senast ? -
Bakom stängda dörrar (typ år 1856)
54.Läser du dagstidningen ? -
Nej. Kom ifrån det när jag hade bil..Men nu åker jag mer buss och försöker sno åt mig en metro då och då
55.Prenumenerar du på någon veckotidning ? -
Nej,men "Vi föräldrar"
56.Dansar du i bilen ? -
Vem gör inte det ??
57.Vilken radiostation lyssnade du på senast ? -
Nån skitkanal hos mamma,haha...
58.När va du i kyrkan senast ? -
Konfirmationen kanske ?? 2002 ?
59.Sjunger du ? -
Oh ja.Fast bara för Hugo :)
60.Vilka utmanar du ? -
Ni som läser ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0