25 SEPTEMBER

Hej hello allihopa everybody !!

I lördags va det bannemej fest. Det va jag och plus 11 brudar till som förfestade hemma hos mig. Kvällen började väl runt 19.00 nånting. När alla hade kommit beställde vi pizza och lekte lite lekar sen va det singstar som stod på listan. Men runt den tiden hade dom flesta blivit så glada i bollen så jag tror jag va med och sjöng EN låt sen va det annat som gällde :P Balkonghäng blev det definitivt. Stod nästan där ute hela kvällen ;)
I Hugos framtida rum va det hög musik på och va kvällens dansgolv. Vi stod och dansade och sjöng så kom Liv och skulle göra entré. Tog 2 sek så gick ett vinglas i golvet-Bra där Liv och mamma :P Men sånt hör ju självklart till !!

Runt 23.00 ringde jag taxi och tre bilar hämtade upp oss,alla kom med och vi åkte vidare till "Ecxet" på valand. Va så sjuuuukt mycket folk. Helt knökat som en göteborgare skulle säga ;)
Trappa upp,trappa ner och fram och tillbaks- Så sprang vi runt under den tiden vi va där. Vi ville så gärna ha hotshots och dom hade tydligen bara kaffé vid en bar och det tog oss tid att hitta den men när vi väl gjorde det så njöt vi !!!
Tack Marie för listan och entrén !! Kommer snart igen ;)

Ja under kvällen så splittrades alla. Hann knappt komma in innan alla va borta :/ Mamma,Jessika och Susan gick vidare och Fia,Anna K och Malin försvann... Min syster Malin och hennes kompis Rebecka försvann.. Haha noll koll men till slut va det iaf jag,Liv,Emma och Anna R kvar :)

Hade gärna berättat mer för er men jag ska vara ärlig och erkänna att jag minns inte allt för mkt efter en viss tid. tydligen hade vi bestämt att gå vidare men då va nåt ställe stängt så vi hamnade på mitt jobb "Lipp" där det va GAMMLA MÄNNISKOR haha...
Sen en parkbänk sen hem... Så jaaa kvällen va i stort sett lyckad !! :)

Liv åkte med mig hem och nannade där. Vi kom i säng runt 06.30 efter att suttit på balkongen och pumpat mjölk,käkat salta pinnar och tjötat i nån timme :)
Ingen av oss va speciellt tuffa på söndagsmorgonen... FY FAN !!! Haha

Kollade mitt konto idag och måste väl säga att jag är mindre glad över det. Men men det är värt det när det inte händer allt för ofta ;)

Tack alla underbara för en grymt rolig kväll :)


Jag och Liv innan utgång :)


Anna,jag och Emma på Ecxet :)


Fia,Anna och Liv :)

Det finns mer kort från mer kameror så när jag fått dom kommer fler bilder på resten av gänget ;)

Go måndag på er // Sletna Alex


Kommentarer
Postat av: Liv

kollade också kontot, har såååån ångets!!! Fy asså..

Men kul va det!



<3

2010-09-27 @ 16:12:22
Postat av: Tony Montana

hahahhhaa! Era sletna kärringar!! :D



<3

2010-09-28 @ 09:26:27
URL: http://partypinglan.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0