SOLIG OCH GO LÖRDAG !

Haft en riktig mysdag idag.
Dagen började med att jag och Hugo vaknade runt 08.00.Jag ammade och Hugo låg sedan och gosade i sängen medans jag dammsög,damma,diska,tvätta mm...Puhh va ganska trött efter det,ja tack !
När jag väl va färdig gick jag in till Hugo och började snacka lite och kiklade honom och då från ingenstans kom hans allra första skratt !!!
Åh det va helt underbart. Lät så fantastiskt och härligt så jag började grina,haha.
Ammningshormoner here we come !
Man märker att han växer mer och mer för varje dag och inte bara på kroppen då vill jag säga ! ;)

Vi tog på oss kläder och gjorde oss iordning för att gå bort till Fia som bor nära frölunda torg.Sikket väder vi fick idag förresten. Va ju riktigt varmt ute så gick i enbart min jeansshorta :) 
Va framme runt 13.30 och väntade in tjekompisen Kim och åt såååå god pastasallad med vitlöksbröd och stark sås till,mums va gott det va !!
Anna kom strax efter och vi satt och fika och tjöta allmänt så som vi brudar kan och nån av oss sa nåt riktigt kul och alla fyra började skratta och där mitt i allt satt Hugo i Kims knä och skrattade som en galning när han hörde oss,haha åhhh hur fin är han inte då !?!
Mammas stora,stora kille.
Alla blev knäppt tysta och nästintill chockade :O
Men där har vi det. Skrattet vi alla väntat på :)
Finfina Hugo !! ♥


Hugo pussar till er läsare :)

Efter några timmars "häng" hos Fia traskade vi hemåt och mötte upp pappa Kim som kom in i svalen (trappuppgången) precis när vi kom från andra hållet.
(Snacka om tajming) höhö !

Så nu sitter vi här mätta och goa och Hugo har precis somnat så nu blir det myspys för hela slanten :D

Trevlig lördag gott folk

// kramar Alexandra


Kommentarer
Postat av: Steff

Vill också höra skratt ! :)

2010-10-10 @ 13:54:47
URL: http://stephenies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0