PRUTT,PRUTT...

Ja så låter det i min soffa just nu...
Hugo sitter och pressar och pressar som bara den ! Tror han absolut behöver "gå på toa" haha... Så go när han sitter oskyldigt och tittar och blir helt röd i ansiktet och lyfter på ögonbrynen så dom hamnar i hårfästet på honom....Kommer jordens "brax" som vi kallar det och därefter blir han helt avslappnad !
Det är min gosse det ;)


Som sagt,han kan sova gott min kille ♥

Helgen har varit bra annars. Blev fest i fredags då Hugo sov hos farmor och farfar och det gick sååå bra. Han hade somnat runt 01.00 och vaknat 09.40 :O Jösses... Så bra sover han inte ens hemma. Så är otroligt glad för all hjälp så jag och Kim fick gå ut och ha lite kul tillsammans :)

Vi hade lite förfest här hemma med lite folk och åkte in till Othello runt 23.00 tiden.
Va folk det var !! Massa goa gamla kompisar från högsbo. Så,så roligt !!

Drog oss hemåt runt 03.00 tiden och Kevin och Nirre ville med på "efterfest" haha... Åkte förbi McDonalds och bad taxin vänta på oss medans vi skulle köpa mat. (Tog oss dock 20 min) så tack för det taxinchaffisen ;)
Va hemma runt 04.00 och då skulle grabbarna ta fram öl och börja "efterfesta". Gick inte allt för bra för det tog ca 5 min sov stendeckade Kevin i soffan och 2 min efter det va det Kims tur.. Där satt jag och Nirre haha....
Äh bestämde ganska snabbt att det va sängen som gällde så väckte Kim,gav Nirre kudde,täcke och hörlurar så han kunde somna gott och bäddade ner Kevin. (Snacka om moderlig ? ) hihi*

   

Dagen efter blev inte sämre. Lördagsmorgon. Jag flyger upp runt 09.00 tiden och inser att jag glömt lägga på Annas bil som jag lovat att jag skulle gjort under natten. Så springer ner till den. Slänger på några kronor och upp igen.
Då har alla pojkar vaknat och ölen stod på bordet igen :O HALLÅ ??
Vi satt och tjöta och bara väntade ut tiden för vi ville sååå gärna beställa pizza till frukost men fanns ju inte en enda pizzeria som öppnade innan 12.00 !!! Åhh hungern va ett faktum när maten äntligen kom runt 13.00...Mmmm gott va det iaf !!

Sen fick Alexandra nog och ville ha hem Hugo :( Saknade honom helt galet mycket. Usch vilken jobbig känsla... Aldrig känt så förut :/
Men farfar och faster va upptagna med honom på Frölunda Torg så jag fick glatt vänta,haha...
Martin och Martin kom på besök en snabbis och drog med sig Nirre till bolaget och Kevin skulle åka till sin syster i Varberg så det blev lugnt och tyst i lägenheten runt 14.30 :)

  

Hugo kom hem vid 16.00 och då va det myspys som gällde !! Åh vad jag kramade om min gosse !!
Klockan 18.00 va det dags för lite kalas för moster som fyllt år. Bjöds på mat och tårta,mums !
Vet inte riktigt vad mina svärföräldrar hittat på med Hugo men han va helt slut. Somnade direkt när vi kom fram och sov hela kvällen. Vaknade 03.00 :O Jösses !! Han kan verkligen sova.

På tal om det.. Hugo ska sova nu så jag får ta och hjälpa honom att komma till ro. Sen kommer Steffi på frukost ! :)

Trevlig tisdag vänner !
/A


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, det är gulligt.

Halie tar i mellan himmel och jord då hon ska bajsa i blöjan, blir alldeles röd i hela ansiktet :)

2010-10-05 @ 14:59:56
URL: http://haliesmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0