KÄNSLAN ÄR IBLAND...

Att jag bara vill krypa ner under täcket och stanna där !
Usch va jobbigt det är att känna så ibland,men man kan inte alltid vara glad. Nej du hörde rätt. Alla kan inte alltid må bra. Finns vissa dagar då livet känns väldigt enkelt och jag är så lycklig. Sen kommer dom dagarna då jag känner precis tvärtom.

Varför ?

Jo det finns många andledningar till varför.. Är inget speciellt jag syftar på. Det bara ÄR SÅ !

Är jag ensam om att känna såhär ?

Älskar mitt liv.Det gör jag verkligen och jag skulle inte byta bort det mot nåt i världen. Men man måste få gnälla lite emellanåt och det gör jag nu ! ..............................................................................................
..............................................................................................
.......................................................................................................................................... !!!!!
Så gnällt klart !

Känns genast mycket bättre.
Haft en väldigt mysig Torsdag och Fredag iaf. Tack för det vänner ♥

Kommentarer
Postat av: Liv

Du är inte ensam gumman, tack sj hade verkligen supermysigt <3

2010-10-09 @ 13:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0