HELG

Go`kväll !

Slappar i soffan brevid en man som sover och snarkar för fullt. Hugo ligger och nanar i sin säng och jag har lite smått tråkkit....Kollar dansfeber,the marrige ref och pretty woman på samma gång,en hel del kanalbyten haha !

Igår var vi hemma hos Liv,Adam och Noel :) Dök upp runt 18.30 och maten va på gång och det luktade sååå gott ! Hugo va inte alls på det bästa humöret och visade det ganska så bra :/ Ingen rolig kväll för honom. Men tur va så slockande han precis innan maten och lagom till "Idol". Noel somnade inte alls långt efter det :)

Vi blev bjudna på otroligt god mat. Kött med rotfrukter och go sallad med 2 såser..Mums !! Det va verkligen så gott !

Efterrätten.... Hummm va ska vi börja ? Hahaha... Liv hade gått in helhjärtat med detta och jag var nog den enda som tyckte att det va gott trots att det inte blev så som hon ville. Men det skulle iaf föreställa marängbotten med kolasås,grädde och massa bär :) Men som sagt jag åt och tyckte det va himlans gott ;)

Efter middagen kolla vi lite mer "Idol" och tjöta sen blev det dags för sällskapspelet " Helt Hysteriskt" och det var bara förnamnet på det där spelet haha ! Harregud va roligt det va och jag skratta så jag höll på och kissa ner mig vid vissa tillfällen :/ ?
Fortsatte spela och gick över till kort efter några timmar.... Tog även 2 snabba promenixer med Liv och Kiwi under kvällen..

Pojkarna sover och vi kollar på klockan och den började närma sig 03.30 ?!?!?! WHAT ? Hjälp vad tiden hade sprungit iväg (kanske för att vi hade så trevligt?) :D
Så vi begav oss hemåt och kom i säng runt 04.30 efter att matat Hugo som snällt somna om efter en stund :)

Tack till Liv och Adam för en grymt trevlig kväll... Får göras om snart !!

Idag har vi varit smått sega. Lämnade sängen runt 11.30 och har njutit av solen på balkongen och fått besök av syster och Anton :) Dom va här runt 14.30 och vi tjötade,kolla hästarna (yeeej va skoj...NOT) och käkade pizza !
Meningen va en film med men tiden sprang iväg denna kväll också så dom åkte runt 20.00 tiden då dom ville hem och se "Hide and seek".
Men tack för sällskapet,mycket trevligt ! :)

Ja och nu sitter jag här Markoolio och TobbeTrollkarl vann finalen av "Dansfeber" med numret ur "Dirty Dancing" (Sjukt bra film) Det va dom värda ! ;)

Imorgon blir det lite klipp,klipp så ska snart hoppa i säng innan Hugo bestämmer sig för att vakna.


Jag och Hugo hemma hos Liv i veckan.

Ha deee !
Kram från mig !


Kommentarer
Postat av: Liv

Tack själva, hade uurtrevligt!

2010-10-17 @ 10:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0