FREDAG !

Hejhej !

Idag är det fredag :) Veckodagarna bara flyger iväg ?!
Ikväll ska jag och Kim ut tillsammans igen för första gången sen Okt förra året. Ska bli riktigt kul.
Våran älskade Hugo ska sova över hos hans farmor och farfar och vi litar på att dom kommer ta väl hand om honom ;)

Kim är hemma runt 16.00 och då åker vi och lämnar honom sen tillbaks hem igen och fixar iordning för kvällen. Har dock inga planer förutom Othello (tror jag) får se om det blir nån förfest. Vilket jag absolut hoppas på ! :)

Snart kommer Steff och Robban hit och vill säga hej till Hugo :) Dom har ju varit borta i Bulgarien 1 vecka så vi har inte setts på ett tag ! Hoppas även dom är sugna på att gå med ikväll.. Ska göra ett tappert försök att övertala dom ;) 

Hörs imon,tror jag :P

/ Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0