FÖRÄNDRING

Är inte så fel ibland.

Ja jag har blivit brunett. Har varit det 2 ggr tidigare fast när jag va ungre och sista gången va i 9:an 2003 :O
Så nu efter 7 långa år va det dags att testa igen !

Kände att efter graviditeten-hugos födsel-flytt mm va det min tur att göra nåt så jag känner mig lite som en ny människa ! Och visst gör jag det. Är så nöjd med resultatet. Ovant när jag går förbi en spegel och ser det mörka men som sagt,känner mig som en ny människa och dags att börja om på nytt tillsammans med min familj !

Detta va precis vad jag behövde. Kände mig så trött och sliten med mitt blonda. Och va helt enkelt trött på att slinga håret var och varannan vecka :/

Så här har ni mitt nya jag !



Tack Steffi för all hjälp !


Kommentarer
Postat av: linda

fint de blev :D

2010-10-13 @ 12:44:31
URL: http://lindaelina.blogg.se/
Postat av: Emily

riktigt fint blev det :D Passar dig väldigt bra!

2010-10-15 @ 00:55:20
Postat av: Tony Montana

En höstfräsch snygging! ;P heheheh

2010-11-04 @ 08:31:54
URL: http://partypinglan.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0