STOPP

Ja nu får det banne mig räcka med shopping och handel överhuvudtaget. Mat och tillbehör till Hugo är det enda vi får lägga pengar på för nu börjar jag få lite paniiiik !! 11 dagar kvar till BB (barnbidrag) och det är tomt i plånboken :/  Självklart efter att vi lagt undan till det som behövs till dopet.
Men roligt är det så är lite svårt att inte köpa hem massa saker :D Men efter en avhyvling av Kim så får jag skärpa mig ! Mohaha...


Har iaf köpt hem massa saftsoppa nu som jag ska missbruka så kanske jag har turen att mjölkproductionen kommer igång helt igen ! :D

Nä vill inte skriva så mkt mer så lägger upp lite bilder ist :)

     

Nu börjar "Biggest Loser" så måste kila :)
Ha det gott !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0