ONSDAG OCH JAG ÄR TRÖTT

Hej allihopa ! Läget ?

Själv är jag sååå trött idag. Brukar vara detta men är extra trött idag. Varför ? Nja vet jag knappt själv.
Hugo vaknade runt 07.00 imorse och ville äta och inte somna om !! Nejnej. Ligga och snacka och tjuta va mycket roligare ;)

Gick väl upp ur sängen efter det runt 09.00 nångång och skulle träffa Steff och Cissi på bussen som skulle gå härifrån 11.17...

Innan det skulle vi ju få i oss frukost,Hugo skulle äta en gång till och vi skulle byta om mm. Då tycker Hugo att det är dags att börja jävlas med mamma. Han sket ner hela pyjamasen så jag fick ställa mig och skölja upp den. Skulle slänga blöjan och gick ifrån i ca 2 sek. Då kissade Hugo ner hela badrumsväggen,smutstvätten och golvet.. Humm.. Ja TACK FÖR DEN ! Ställde mig och skurade (satte självklart på honom en ny blöjan innan !!) och när jag väl va klar med det och skulle ta upp honom då va sista steget att spy ner hela mig också.. Ja du vi tackar för den också !!! Jösses...
Mamma Alexandra va inte allt för glad efter en starten på dagen. Det är inte alltid en dans på rosor men älska sin son det kan jag göra till oändligheten !!
Så va väl på sådär bra humör när vi mötte upp damerna. Glömde självklart bärselen också och Hugo tycker inte om att vara vaken och ligga i vagnen...Ohh nej !!

Men trevligt hade vi. gick runt och kikade lite och Steff raggade lite jobb mm så dagen blev bra trots allt :D

Nu sitter jag som sagt helt avslagen i soffan och Kim är snäll och diskar efter maten :) Idag serverade jag fläskkotlett,vitlök-potatisbollar och sås...Mmm gott va det !
Syrran tittade förbi också och ville få omsatt sin löshår och självklart hjälper storasiss till med det :)

Nä ska luta mig tillbaks nu och försöka vila ryggen lite. Den kan verkligen döda en ibland :/

Min finfina Hugo :


Go kväll ! /Alexandra


Kommentarer
Postat av: Liv

Buuusunge Hugo, hihihihi <3

2010-11-25 @ 11:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0