MORGONPIGG ? JA FAKTISKT...

Morron alla !

Idag vaknade Hugo hyfsat tidigt ändå. Började låta runt 06.30 och självklart ville han ha mat eftersom han sovit från 22.00 !

.... Så nu har jag precis nattat om Hugo så han får sova nån timme till. Tror inte hans pappa är speciellt pigg på att behöva gå upp och vaknar Hugo om snart igen så är det hans tur.
Varit på morgonpromenard med Kiwi också :) (Vi är alltdå hundvakter åt Liv och Adams fina hund) för dom är och hälsar på Liv syster i småland. En helg utan att behöva tänka på sin hund skadar inte lite då och då.

Jag saknar dock min egna nu när man har nån annans här. Lilla Tinki som jag knappt träffar nu för tiden. Hon va här förra månaden en vecka men det va väldigt tugnt att behöva släpa på Hugo,vagn och hunden själv 2 ggr om dagen :/ Förstår inte hur Liv gör det varje dag ?!?!

Annars är allt bara bra :) Fick en rolig nyhet igår !!! En del av dom gamla fotbollsbrudarna ska börja lira igen och Anna frågade igår om jag va intresserad... Dhööö JA SJÄLVKLART !!!
Så nu börjar första träningen på tisdag på hedén kl: 18.15. Känner du dig manad och har koll på både ben och boll ? KOM DIT !
Kommer antagligen börja spela direkt i div.4 vilket kommer bli grymt skoj !!! Åh längtar. Måste börja leta efter mina fotbollskor och en hel del annat !


Nu nästa lördag åker även jag,Liv och Steff till Ullared :D Yeeeej !! Åh vad jag ser fram emot det. Ska bli så kul. Älskar verkligen Ullared. Billigt,stort,bra utbud och inte alls långt hemifrån :D
Hugo får vara hemma med pappa hela dagen och vet ju att det kommer gå galant :)
Samma gäller Noel,tror pappa Adam får ta hand om honom om jag känner Liv rätt ;)
En dag utan barn och män måste man få unna sig !


Idag kommer iaf familjen Lundqvist/Hasselblom hem och hämtar Kiwi. Tänkte höra om dom ville stanna på middag och fira lite första advent med oss ? :)



Trevlig söndag gott folk !

 






Kommentarer
Postat av: Liv

Längtar till lördag :D Även till fredag, kommer kännas skumt att inte ha Noel med mig hos er.. Men de ska även bli skönt att få sooooova, om nu Hugo tillåter.. Skulle inte förvåna mig om han har en jobbig natt bara för att jag är där, haha..

Men då kan jag iaf avlasta dig lite <3

2010-11-30 @ 21:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0