HELGEN

Hej på er. Hugo sover och jag passar på att äta lite lunch och skriver ett litet inlägg :)

Helgen har varit bra. I fredags vart det fredagsmys med god mat,idol och myspys i soffan. Hugo sov som vanligt ;)
I lördags va jag uppe tidigt och hämta hem min bror och hans kompis från säves flygplats. Dom kom hem från en galen vecka utomland (spanien och england) långt historia. Men gott slitna va dom :P
Klockan va väl runt 11.00 när jag va hemma igen och en timme senare kom Rebecca och skulle bli snygg i håret så ordnade detta sen bar det av på kalas.

Brorsan fyllde ju 24 i lördags (bra att han kom hem då) ;) Så det firade vi hos mamma på lördagskväll och va väl hemma runt 01.30 och toksomna 02.00. Fast 3 timmar senare ville inte Hugo sova mer eftersom han hade sovit 17.30-05.00. Inte så konstigt. Så det va bara att limma på ett leende på läpparna och trötta ut gossen som somnade om nån timme senare.
Kan ju inte direkt påstå att Kim va mycket till hjälp eftersom han hade druckit under kvällen.
Full Kim = Totalt avslagen.

Åkte hem till Fia igårförmiddag och kollade lite film (eclipse) ÄNTLIGEN har jag sett den. Skulle gått med på premiären som va den 30 juni i år,men eftersom jag va stor osm ett hus ville jag inte riskera vattenavgång eller att värkar skulle komma igång inne på bion. Nejnej !
Så nu äntligen. Och den va sååå bra !! :D
Käkade lite gott och blev hämtade av Kim runt 17.30 då vi skulle hem till svärföräldrarna på lite "farsdag middag".
Gott som alltid och trevligt som alltid.
Tusen tusen tack till mina underbara svärföräldrar som köpt en sån fin resesäng till Hugo,eller aa oss blir det ju. Så fin och kommer vara till stor nytta då Hugo sover borta lite då och då :) TACKTACK !! ♥

Så har vi idag... Fått sova inatt vilket jag tackar min underbara son för. Somnade väl runt 21.30 igår och sov till 05.00 imorse. Jag la mig runt 22.00 och fick alltså sova 6 timmar :) Även 06.00-09.30 så sammanlagt 8,5 timma. Puhh tack tack Hugo !! :D
Va på en långt promenard för nån timme sen. Gick och gick och gick och när jag titta på klockan hade vi varit ute ca 1,5 timme så började dra oss hemåt då kylan slog på lite extra. Solen försvann så fort :( Men skönt va det !

Så ja. Lite update :) Ha en fortsatt trevlig dag alla ! Själv blir det till att lägga sig i ett varmt solarium och bli bruuun med Fia. Puss på er

ÄLSKAR MIN FAMILJ MEST !!!

 


Kommentarer
Postat av: issa - rappare och låtskrivare

tävling på min blogg! vinn ett "modell för en dag" paket!:D

2010-11-19 @ 23:04:44
URL: http://issabellek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0