FREDAG OCH FINBESÖK

God dag alla underbara !

Idag är det fredag och solen skiner i kära götet :) Gott !

Hugo väckte mig imorse runt 07.00 med att ligga och sjunga som en galning i sin säng,alltid lika kul när han är på bra humör.
Gick upp fixa mat och matade honom sen va det sängen som gällde igen. Han sov då till 10.00 :D Duktig pojke !!

Sen va det min tur att träna lite och få i mig lite frukost :)

Sen va det dags för Kiwi att komma. Han ska sova här hela helgen. Hoppas verkligen det går bra. Kim känner han ju sen tidigare och hoppas han trivs. SKa iaf försöka göra så han får det så bra som möjligt. Hur snett kan det gå ? Har ju trots allt en egen hund sen 10 år tillbaks (?) ;)
Så denna helgen består av mys,mys och massa mer mys....

Ska snart ta en liten vinterpromenard i solen. Får se hur detta går ihop med Hugo liggandes i vagnen och en stor hund ? :O Vet dock att Kiwi är så duktig ute så ska nog inte bli några problem :)


Ikväll ska vi äta gott också :) Ska laga lite potatisgratäng med köttfärs över och god sallad,mmmm !!! Sen blir det "Idol" och efter det sängen. Ska hjälpa några vänner imorgon med håret och börjar redan vid 10.00 tiden så då behöver jag min skönhetssömn ;)

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0