DET VA VÄL PÅ TIDEN ?!

Heeej kära läsare. I´m back !


Lovar att jag ska bättra på mitt bloggande och vara lite med aktiv. Har varit en sån period just nu bara,då jag inte haft nån lust att dela med mig om saker och ting.

Hugo är snart 4 månader (20 Nov) och då samma dag ska han döpas :) Mycket förberedelser och jobb. Men ser fram emot det massor !! :D
Han babblar mer och mer för varje dag och lärt sig att ligga på magen sen rulla över på rygg :D Duktig kille ♥


Livet som nybliven mamma är inte alltid som man tänkt sig. Har inget direkt dygnsystem längre utan man försöker anpassa sig så gott det går. "Sov när ditt barn sover" Ja det kan man väl tycka att man ska göra eftersom timmarna man är vaken är trippelt med hur många man sover men det funkar inte alltid så. På dagarna gör jag en hel del. Träffar vänner och familj i vart annat och då hinner man inte alltid själv sova. Jag har dock ett val men som sagt. Svårt att gå och lägga sig mitt på dagen då man har fullt upp... :/
Min bröstmjölk har börjat smått att förvinna också :( Åhh inte alls kul. Vill så gärna amma iaf minst 6 månader så försöker pumpa mellan målen och dricka saftsoppa och INTE stressa. Därför har jag lagt ner "hemmahjälpen som frisör" ett tag för jag måste koncentrera mig mer på min son och vårat nya liv.
Ammningen betyder mycket för mig och jag vill verkligen inte sluta nu...
Så hoppas på det bästa vid den fronten :)


Så go min han har på denna bild !! :)


Hänt en del sen jag skrev senast.
Noel,Livs son döptes den 23:e Okt. Och det va så lyckat. Riktigt fint,rolig präst,god mat och trevligt sällskap :)
Vi har varit på stor halloweenfest som också va lyckad. Hade förfest här hemma hos oss medans Hugo sov hos sin mormor och vi hade så skoj. Kvällen slutade dock inte som vi förväntat oss. Men men kul va det :D
Varit på BVC också och Hugo vägde då 7490 g och var 67 cm lång. Jösses hur ska detta sluta ? Haha... Mammas stora kille. Bara växer och växer !!


Nä nu väntar vi in familjen Lundqvist/Hasselblom och ska luncha sen gå ut på en promenard i det finfina vädret. Solen skiner som bara den så en höstpromenard blir det allt !
Ser så fram emot när denna familj kommer lite närmare oss. Planerna är ju en lägenhet i närheten så vi kan träffas ännu mer :) Så kul !


Så här va lite uppdatering av vad jag sysslat med under veckorna.
Ha en underbar söndag !
// A




Kommentarer
Postat av: Liv

<3

2010-11-07 @ 22:15:45
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-11-08 @ 07:57:14
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0