ÅHHHH :(

Hej på er !

Imorgon är det dop för Hugo och här ligger jag sjuuuuuk :/

Ska dukas och grejas ikväll så måste,måste bara bli frisk !! Whiskey,halsspray,nässpray,te,soppa och glass ! Det är det jag lever på just nu...

Hugo är med sin gamla moster idag så jag verkligen får tid över till att bara vila. Han är hemma med sin pappa strax efter 16.00 då jag ska iväg och fixa inför dopet imorgon.
Tusen tack för hjälpen Annika !!

Tänker även en hel del på min mamma just nu. Allt kommer bli bra ♥

Tack och hej


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hoppas du hinner bli frisk!

2010-11-19 @ 22:06:21
URL: http://ffaannyyf.blogg.se/
Postat av: Julia

Hej! Hittade precis till din blogg och tänkte bara lämna ett avtryk. Vilket otroligt fint namn du har på din son :) har också en liten kille som heter Hugo här hemma,dock inte lika liten som din :)

Hade gott och lycka till imorgon



Mvh Julia

2010-11-19 @ 23:08:47
URL: http://mittialltvitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0