8 November

Underbar morgon att vakna upp till idag.
Solen skiner och frosten ligger på men ändå vill man bara ge sig ut !
Vilket vi gjorde. Runt 10.30 tiden promenerade vi till sisjön och skulle beställa tårtor till Hugos dop som börjar närma sig. Den 20 Nov döps han i kaverös kyrka och det kommer bli mycket folk !!! Oh ja en hel flock med släktingar och vänner :D

Efter tårtorna va fixade knallade vi vidare till frölunda torg och shoppade lite smått och gott. Present till min bror som fyller år på lördag (som tydligen åkt till spanien idag,bara så där !!!) så han kanske inte ens är hemma när vi ska fira. Men då får det vänta :)

Fick även köpt massa våtservetter på apoteket. Tycker dom är så sjukt bra och funkar som smäck på Hugos hud. Kostar endast 15 kr paketet dessutom !! Så köpte 5 paket till att börja med så får vi se om det blir mer imorgon då vi ska dit igen och kolla lite annat.

Eftersom min mjölk börjar smått försvinna ur brösten blir jag så nervös att gå ute för länge om Hugo skulle bli hungrig och grinig. Han blir liksom inte mätt på det jag har :/ Så fick bli en snabbis på torget idag.


Hur som helst måste bara slänga in att jag börjar må riktigt bra i mig själv när det kommer till min kropp. Tränar och promenerar för fullt och har även tyngder mm hemma som jag jobbar med MINST 4 ggr i veckan och jag ligger nu på - 20 kilo. Gick upp 18 kilo under graviditeten och har lyckats skaka av mig ytteligare 2 kilo. Och mer ska det bli. Vill nå mitt mål innan nästa sommar. Det är ett måste iaf :D

Jaja färdigt babblat för denna gång.
Puss på er 


Kommentarer
Postat av: Laila

trevligt =)

2010-11-08 @ 19:57:15
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0