Underbar Onsdag !

Hej hopp gummi sn**p !! ;)

Idag har varit en riktigt härlig dag. Mått som en stjärna hela dagen.
Vaknade runt 07.15 imorse efter att drömt en hemsk dröm om att Kim va otrogen med en tjej som jag anser är under standard för at uttrycka mig "snällt"  och mådde inte bra för tillfället.
 När man är gravid kan tydligen mardrömmar komma oftare och dom känns så otroligt verkliga så fick ringa Kim direkt för han hade ju gått till jobbet och fick förklara läget och få klart för mig att han inte hade varit otrogen,haha :D


Så upp och hoppa från sängen runt 08.00... Gick upp och vandrade lite i lägenheten och fixade lite. Sen satte mig vid datorn nån minut sen gjorde jag några mackor och packade ner juice och begav mig med Tinki till hundgården som ligger lite längre bort här i mölndal.
Solen sken ju som bara den och det va väldigt varmt för att vara så tidigt på morgonen och oj,oj,oj va skönt det va !
Hade med mig en filt och satt ungefär 1 timme och åt frukost och njöt av solen medans Tinki sprang benen av sig !!!


Efter det blev det hem igen och tog en kall dusch för jösses va varm jag va !!

Sen läkartid runt 11.30 och fick min önskan om sjukskrivning uppfylld och förhoppningsvis slipper jag jobba nu fram till förlossning med full ersättning. Så efter 2 månader med samtal och pappersarbete blablabla mm så ÄNTLIGEN !!!!  Tack..

Åkte och träffade Steffi efter det och sen hem till Liv och jag säger då det. När vi väl är hos henne så blir hon inte av med oss,haha ! Är alltid där minst 4 timmar när jag väl hälsar på :P
Träffas ju inte för ofta så väldigt kul när vi väl ses och får tjöta av oss. Jag hade dessutom planerat en lite överraskning till Liv eftersom jag har känt mig nere för att hon har känt sig nere nu när det börjar närma sig förlossning och man känner sig helt serisöt som en flodhäst,tro mig jag vet !!!

Så jag kände att jag faktiskt ville ge henne en liten upp-fräschare...


Gjorde ljusa slingor på henne och klippte topparna och bara genom en sån liten sak kan man göra någon så glad och den känslan är faktiskt helt underbar !!

Det är inte lätt att vara höggravid och känna att allt och alla är emot en.. Man känner sig ensam mot hela världen och genom att man själv känner sig hyfsat snygg fortfarande kan rädda ens dag och ändra ens syn på det mesta !
Så hoppas du blev nöjd,Liv :) ♥

Runt 18 tiden hade vi suttit ute på gården nån timme och njutit av sol,jordgubbar,vindruvor och chocklad och självklart av varandra och tjötat som bara vi brudar kan ;)

Väl hemma efter det så sa jag bara till Kim när jag mötte hans blick i yttedörren "va glad jag är för att jag har dig och för att du och du"
Jag menar det verkligen. Älskar dig så mycket !!!

Slänger mig bakåt i soffan nu och ska kolla tv :D
Imorgon blir det Ullared på schemat,mamma,syrran och mormor hämtar mig 09.30 och mot halmstad vi drar :P


Puss och kram alla


Kommentarer
Postat av: Liv

det blev jag, supernöjd :)

skönt o känna sig lite fräschare.. Som jag sa innan, nu kan jag stå ut med mina skavanker ett tag till :D

Ha så mysigt imon och shoppa loss :D

2010-05-19 @ 22:55:20
URL: http://livligaskutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0