Snart Lööööördag !

Hej hopp !


Just det,snart är det lördag och det är lika med en sak....
Min födelsedag ! Jippiiii **


22 år gammal blir man och jösses va tiden går fort. Kommer ihåg min förra födelsedag som igår :)
Ska bli riktigt trevligt. Bjudit hem lite folk och släkt och hoppas på en mysig kväll. Lite tilltugg och vin bjuds det på men sen är det upp till resten som ska komma att ta med sig egen dryck och glatt humör om man vill festa té det ;)


Har satt stopp för kvällen runt 23 och hoppas att folk rör på sig lite tidigare.. Som tur var så är det ju party på WCX samma kväll så dom flesta kan fly dit :P
Så längtar massor och ser fram emot detta.


Mest av allt ser jag fram emot morgonen när man ligger sådär smått vaken och "låtsas sover" som man gjorde när man va liten och vet att Kim fixar och donar och ska snart väcka en med en mysig födelsedags-frukost :D



Nä nu stör Kim mig för mycket för att jag ska kunna koncentrera mig på att skriva nåt vettigt....



PS: Ska till Ullared på torsdag förresten,ska bli skoj att få shoppa lite där och se vad man kan hitta till bebisen :)

Trevlig kväll...// Alex

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0