Slapp-Lördag !

Hej !

Ja idag är och blir det verkligen en slapp-lördag !

Vaknade först när Kim klocka ringde imorse för han skulle iväg och jobba lite extra,ca 07.00 men somnade om hyfsat snabbt. Sen vaknade jag igen runt 10.30 utvilad och ville upp... Va på bra humör och trodde jag skulle orka med massa,men icke... Harregud blev så trött efter att jag ätit frukost och satt mig i soffan. Har knappt rest mig här ifrån...Jo toa 2 ggr sen har jag legat hela dagen.

Hade planer på att träffa Steff men så blev det inte. Ska ses på måndag ist och fixa lite. Kolla färg till våran nya lägenhet :)


Har kollat på MTV hela dagen.. "Teen mom" som visats hela för och eftermiddagen och hjälp vilka skräck exempel det finns när det kommer till nyblivna föräldrar... Vissa har ju verkligen inte fattat grejen. När man skaffar barn så förändras livet. Det verkligen förändras och självklart inte till det negativa utan till det posetiva. Att skaffa barn är något man själv väljer (vi lever ju på 2000-talet så tyvärr så kan man välja allt för fritt nu för tiden) och då får man stå får sitt val. Ta ansvaret och göra det bästa man kan för sitt barn ! Finns inga andra alternativ. Och så förblir det så länge man lever...


Visst abort är både en bra och en dålig sak enligt mig. Men varför måste man göra abort från första början ??
Vill man bli gravid då använder man inte skydd eller privitivmedel och vill man det inte så använder man det hjälp som finns så slipper man gå igenom en abort....
Vilket kan vara sjukt känslosamt. Ta mig inte fel nu,tycker inte illa om nån som gjort abort. Tycker bara att man kan vara mer försiktig. Lätt att säga "jag planerade inte att bli gravid,men åt inga p-piller eller använde kondom heller"
Nähe ?? Va hade du då tänkt dig att resultatet skulle bli ??

Att du är steril eller ? Det är ju inget man önskar liksom...

"Blir arg på mig själv..."

Så, nu har jag fått pratat av mig lite :P

Ska kolla klart "Teen mom" som fortfarande visas på tv:n sen åka och köpa Thaimat och mysa med Kim resten av kvällen !

Ha en fortsatt trevlig helg !

Kram på er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0