Ny målat ! Bra start..

Hejsan svejsan !


Nu har vi skrivit på alla papper för nya lägenheten och lånen. Sen fått nycklarna till lägenheten och jag och steffi och kim va där imorse och kolla lite och köpte sedan färg. Kim åkte hem och fixade med lite packning och alkohol tills imon och jag och steff va flitiga och målade över den "baby-blåa" färgen som va i badrummet innan.. Usch mådde inte bra när den satt på väggen alltså men så köpte vi en "latte" liknande färg och va snyggt det blev !!!
Så nöjd.. :)
Tack för hjälpen Steff ♥




Kim hämtade även all frys och kylvara som vi hade kvar i mölndal så vi fick flyttat det. Så nu ska han,alex och conny komma idag och slänga våran gamla soffa,hämta den nya och ställa i nya lägenheten. Så vi är en bra bit på vägen så slipper man tänka på PRECIS ALLT imon ! Gott !!



Så nu tänkte jag få ner den absolut sista disken och bestick mm i flyttkartonger så vi bara kan börja flytta över sakerna imorgon bitti.
Tack alla som ställer upp. Uppskattar det till tusen ! :D


Bebis och jag mår alldeless utmärkt förresten. Gick in i V.35 igår och vi båda väntar starkt på att få träffa varandra. Men ska bli oerhört skönt att va klar med flytten innan skrutten kommer,hihi*




Får fortsätta att virra runt nu och få klart allt tills morgondagen.

Kramar // Alexandra L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0