Lite babbel så här på Lördagsförmiddagen :)

Hejsan gott folk !


Vaknade hyfsat tidigt idag för att Kim skulle iväg och jobba extra (sikken karl man har) så han åkte runt 07.30. Somnade om nån timme sen upp och ge sig ut i regnet med Tinki :)


Känner ju själv nu när jag slutat jobba att jag måste röra på mig. Har lyckats hålla mig ganska igång pga 7 dagars jobb varje vecka i snart 7 månader... Men nu går jag hemma och väntar på att bebisen ska komma så vill ju kunna känna mig hyfsat "allert"  ändå..
Så har Tinki här hemma förhoppningsvis tills vi flyttar så jag får mina promenarder varje dag. Minst en 30 min varje  gång :)


Veckan har väl varit lite sådär upp och ner...


Igår va den värsta dagen på länge. Jag och Kim började smått tjafsa och när vi småbråkar kan jag gå från ängel till djävul på 2 sek !!! Usch va arg jag blev. Grät och va helt till mig !! Trots att det egentligen inte handlar om nåt speciellt... Bara jag som känner vissa saker och då vill jag få ut dom. Vilket Kim antagligen börjar smått tröttna på för det händer väldigt ofta :P

Men det är väl typiskt oss gravida flickor... "Ni män förstår ingenting vad vi går igenom blablabla...Ni bryr er inte och fattar noll"....



Iaf...
Igår va vi hos Kims föräldrar och humöret blev bättre och bättre. Hjälpte både Kims mamma och syster med att bli fina i håret. Klippte ,färga och slinga :)  Dom blev göööör snygga !
Sen bjöds det på middag...
Lax med potatis och en fruktansvärt god sås som Marine (Kims mamma) hade gjort,mmm och självklart en smarrig sallad till det. Oh det va så gott och mätta blev vi.
Resten av kvällen tillbringade vi i soffan och tittade på "Talang" sen blev det hemfärd och vi somnade på ingenting när vi kom hem... Tlötta va vi :D



Så nu har jag skrivit av mig lite och ska återgå till min lilla vovve som ligger och tittar på mig med en intressant blick :P


Fortsatt trevlig helg !

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0