Jag är totalt förvirrad...

Hejhej !

Orkar inte ens påbörja förklaringen om vad jag går igenom just nu med försäkringskassan :( Blir så otroligt trött. Man ska inte få bli gravid och sen bli för tung för att jobba med sitt tunga jobb utan jag ska helst gå tills jag stupar :/


Känns inte alls bra...
Pratat med dom i telefon 3 ggr idag angående mitt ärende och känner mig mer förvirrad än tidigare.. Hur som helt är sjukskriven IGEN från jobbet pga ryggen och ångesten jag känner hela tiden... Börjar få panik att jag skadar mitt barn i magen när jag jobbar så mkt så måste verkligen sluta ! Så går hemma i 2 veckor nu och sen får vi se.. Antingen har jag fått mina papper och ett godkänt till havandeskapspenning eller så blir jag sjukskriven en längre period. Men då får det förståss bli läkar besök och ett godkännande där ifrån och då börjar pappersarbetet från början... KUL ! Verkligen.

Kommer ju vara ett nervvrak när det är dags för förlossningen-och flytt på detta med om 3 veckor,HJÄLP !!!


Nä får allt ta att släppa detta nu annars sprängs min hjärna och den lär jag ju behöva längre fram ;)


Ni får ursäkta bloggen. Ser iof jättefin ut redan nu men Fia håller på och trixar och har sig så den kommer nog se lite annorlunda ut tills den är helt färdig :) LOVE YOU FISSI !! :)


Haft Camilla och hennes mamma Lotta på besök idag med,trevligt !
Dom ville få klippt sig bägge två och jag hoppas dom blev nöjda :D Snart bor vi ju faktiskt grannar och då får vi ses oftare...


Nu blir det soffan med Kimpan... ♥


Idag har bebis haft boxningsmatch i magen med, så Kim såg helt förvånad ut när hela magen höll på att flytta sig från vänster till höger och sen tillbaks,haha :)

Go kväll // A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0