Imon :D

Hellu !!


Imorgon börjar äntligen föräldrargruppen som vi väntat på...
Min barnmorska lyckades "glömma" anmäla oss när vi pratade om det första gången så vi hamnade i en väldigt sen grupp. Kommer vara i vecka 38 när den avslutas...
Får hoppas att bebisen fortfarande är kvar i magen tills dess. :)


Ska iaf bli kul och se vad vi kan lära oss pch höra med andra par hur dom har det under graviditeten och ser på saker och ting... Veta att man inte är ensam liksom ?! :D


Idag har jag varit hos mamma några timmar... Slingat hennes hår (inte för att det hände fööör mycket,haha konstig färg) men det va mysigt. Pratat om massor som vanligt sen käkat lite :)


Ohhh förlåt att jag tjatar men hjälp vad jag vill få den här flytten ur världen !!! Känns som om det är det vi går och väntar på hela tiden... Har inga tankar på annat just nu utan bara planera lördagen och få det gjort ! Vill kunna sätta mig i soffan i det nya storarummet och bara andas ut....


// Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0