God morgon !

Morron alla :)

Ja va hände det idéen att sova ut på morgonen nu när jag inte jobbar länge ?
Då går det verkligen inte :(
Vaknar ju tyvärr varje gång Kim ska ut och jobba... Hans klocka ringa så extremt tidigt och solen sticker igenom parsienen och då är man körd. Lyckas kanske somna om till 8.00 sen är man uppe och pigg.


Vet ju att det har en hel del med tjocka magen att göra med.. Harregud tänk att jag ska bli mycket större än såhär med,hur ska det gå ?
Har alltid sovit riktigt bra och nu märker jag verkligen skillnaden.
Det är inte det att skrutten är vaken om nätterna för det har jag inte känt av nånting nästan utan bara det att jag inte kan sova på magen mer... Älskade sova på magen innan,va min favoritställning. Bara gosa ner sig med ansiktet i kudden och gotta sig :P


'
Men som jag fortsätter att säga så snart,snart kan jag ju faktiskt det :)
Imorgon går vi in i V.33 och då är det ca 7 veckor kvar tills du ska komma ut... Helst ! Är lite nervös för det här med "första barnet brukar gå över tiden" usch nej tack ! Det vill jag verkligen inte...
Ska allt jobba på att få ut dig i tid ;)


Nä om man ska ringa Fialia idag och se om vi ska mysa lite idag...


Och imorgon bär det av till lilla Mellerud och jag ska äntligen få träffa Emily ! Oh vad jag saknat dig !!


Länge sen :)


Först har jag tid hos barnmorskan som ska kolla så allt fortfarande är stabilt. Va ju lite osäker sist eftersom mitt blodtryck va så högt och nu har jag t.o.m sett stjärnor när jag bara legat i soffan och slappat...
Hummm inte bra det så får nämna det imorgon så får vi se vad som händer efter det.


Ha en trevlig dag folk ! / A.L 


Kommentarer
Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

sv: Haha säg inte det, jag har precis nu börjat kunna sova på magen för sen när magen försvinner är den öm som faaan! Och sen så har du bomber till tuttar som man inte kan nudda för då gråter man och sen så kanske den lilla ligger i sängen bredvid er och då kan man glömma allt vad komfort heter :P Man får ligga stel som en pinne så den inte vaknar :P



Jag ska åka med min mamma och mina systrar. Kevin får vara hemma och rå om lägenheten medan jag och Vidar får semester :)

Ja det var just det jag tänkte :)

2010-05-11 @ 13:28:33
URL: http://grynis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0