Freeeedag :)

Äntligen helg allesammans ! - Fast va gör det när man har helg hela veckorna :/ Haha...


Dagen har väl varit helt ok. Uppe tidigt och skulle mött upp Steff och Ebba och åkt med ut till havet och ätit frukost men vaknade lite senare än vanligt och är fortfarande jättesvullen på fötterna efter gårdagens tripp till ullared så fick tyvärr stanna hemma...

Tinki ska ju självklart ha sin vanliga morgonpromenix så fick lida mig igenom en 30 min "walk" med henne och därefter sätta mig ner i varmt vatten med fötterna så dom kunde mjukna lite.


Tinki tlött efter promenard !


Brorsan hörde av sig strax efter det och ville få klippt sig som jag lovat att fixa för honom innan han springer "Gbg-varvet" imorgon.. Varmt med den pälsen han hade på hövvet... Så fick hämta upp honom på skolan och så åkte vi hem till mig igen. Åt värsting frukost och snygga till honom i håret så va det klart !

Sen ringde Fialia och skulle ta en "sol-stund" med mig i solen men solen va ju inte riktigt hundra idag asså så jag och brorsan åkte till högsbo. Lämnade av honom och hämtade upp Fia som satt snällt på fyrken och väntade :)

Glass blev det iaf... Triumfglass t.o.m :D Mumma va gott det va men när vi väl köpt glassarna så skulle vi absolut ta oss upp till fyrken igen och det gick väl sådär... Värmen va ett faktum och glassarna va på god väg att smälta bort när vi va framme så fick slänga oss i dom :( Haha men gott va det !

Sen har vi bara hängt hemma hos mig och tagit en promenard med Tinki och handlat inför imorgon...
Har ju bjutt hem lite folk och släkt för lite födelsedagsfirande hos mamma (eftersom vi håller på att flyttapacka våran lägenhet) så tycker inte att det skulle vara föööör roligt att vara hemma hos oss...
Samtidigt springer brorsan varvet men han skulle komma upp när han gått i mål :) Så hoppas på rikitgt fint väder imorgon så vi kan utnyttja mammas fina altan :D

Vid 23 slänger jag ut alla... Då kommer jag nog vara helt slut och festen får fortsätta någon annanstans :P Tror dom flesta planerat WCX och jag hade mer än gärna gått men nu har jag mer än mig själv att tänka på så det får bli nån annan gång.



Får passa på att tacka Liv och Adam som kom förbi mitt hem idag när jag inte va hemma och lämna såååå vackra blommor till mig som grattis på min dag :) Tack så jätte mycket !!!
Hoppas ni får en trevlig helg med Livs familj på besök :)


 Fina eller hur ?!! :D


Nä snart börjar "Familjen är värre" och den får man ju inte missa !!!

Trevlig helg på er och glöm inte gratta mig imorgon ;)

Puss och kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0